ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰




موبایل های هوشمند این روزها برای هر فرد، یک عدد از مهم ترین و ارزشمندترین ابزارها تلقی می شوند و در سود هر جور جراحت رسیدن به آنها می تواند زیان های دنیوی و به ویژه معنوی متعددی داشته باشد؛ لذا پیشنهاد ما به شما این هست که این عدم انجام این کارها با موبایل هوشمند خود را همواره مد حیث داشته باشید . 



ولی در موضوع بعضی از سفارش های زیر، دعوا و مجادلاتی در جریان هست و برخی کارشناسان در خصوص بعضا نکات نظرها متفاوتی دارند؛ البته آنچه در ادامه می آید، پیشنهاد های کارشناسی همگانی و عرفی پذیرفته گردیده در مورد صیانت و حفاظت هرچه خوب تر و مطمئن تر از موبایل های هوشمند می‌باشد . پیشنهاد ها بر این هست که تا حد ممکن از انجام شغل های پایین در مسئله گوشی هوشمند خویش پرهیز فرمایید . 





تنظیمات گوشی هوشمند, ترفند گوشی هوشمند 

استعمال از ساعت تلفن همراه هوشمند سبب ساز کاهش قدمت موبایل هوشمند می شود . 




1- 

خاموش نکردن گوشی کارشناسان بر این باورند، برای خودداری از استهلاک شدید موبایل هوشمند به ویژه در خصوص باتری آن باید حداقل هر یک هفته یک توشه آن را خاموش کنید، چون روشن بودن تلفن همراه به شکل مداوم سبب به ذیل فشار بودن شدید باتری خواهد شد . در نتیجه بهتر است، به جای کوک کردن ساعت تلفن همراه هوشمند خود، یک ساعت زنگ دار بخرید و در ارتفاع شبکه های اجتماعی و هنگام خواب به هوشمند خود استراحت دهید . 




2- 

روشن گذاشتن WiFi و بلوتوث به صورت مداوم زمانی که سوای هیچ به کارگیری موردی، WiFi یا بلوتوث یا هر دو آنان در گوشی هوشمند فعال و واضح باشد، عملا انرژی موبایل به شکلی بی قضیه هدر می رود . متأسفانه اکثر اوقات یوزرها حتی در هنگامی که خارج از خانه یا این که محل کار می باشند و عملا به وب دسترسی ندارند WiFi گوشی خود را روشن می گذارند که مصرف باتری را به شدت ارتقاء می دهد . شایسته ترین کار عادت به خاموش کردن WiFi در مواقع غیر اضطراری یا به کارگیری از قابل انعطاف افزارهای منحصر به فرد به این کار است . 


خرید اپل واچ


3- 

استفاده از گوشی در آب و هوای نامناسب تلفن همراه هوشمند شما برای کار با یک دمای مختص پباده سازی شده و چنانچه در آب و هوایی بیش از مقدار سرد یا گرم قرار بگیرد، سبب به خالی شدن پر سرعت باتری یا حتی خاموش شدن ناگهانی آن خواهد شد . این دما در میان 0 تا 32 درجه سانتی گراد می‌باشد . در چنین قوانینی شایسته ترین عمل خاموش کردن گوشی یا نگه داشتن آن در جیب جامه است تا از آسیب به باتری یا این که گوشی به صورت کلی اجتناب شود . 





پیکربندی موبایل هوشمند, ترفند تلفن همراه هوشمند 



4- 

شارژ کردن هوشمند در تمام طول شب معمولا بخش اعظمی از ما کاربران عادت داریم تلفن همراه هوشمند خود را در شب و هنگام خواب به شارژ بزنیم تا صبح با باتری لبریز از آن استفاده کنیم . البته بعضی کارشناسان بر این حیث می‌باشند که این فعالیت در اصل ایده نیکی نمی باشد . هر چند این مورد یک عدد از آن موضوعات جنجالی می‌باشد که هنوز بر راز صحت آن توافقی رخ نگرفته، گفته میشود، این فعالیت سبب ساز به جراحت باتری در بلند دوران می شود . برخی کارشناسان بر این اعتقاد و باور می‌باشند که شایسته ترین زمان برای کشیدن موبایل از شارژ، پیشین از وصال به 100 درصد است، چون باقی ماندن در شارژ آن گاه از پر شدن باتری به مرور مدت سبب ساز به کاهش ظرفیت آن می شود . 




5- 

شارژ بیش از مقدار یا خالی کردن بی نقص باتری «شان بروسکی» مشاور ارشد یک عدد از کمپانی های تولید کننده تجهیزات شارژ به اسم Farbe Technik معتقد است، باتری های از مدل Lithium-ion یعنی باتری هایی که در تلفن همراه های هوشمند هم به کارگیری می شوند، بهترین عملکرد خویش را در زمان 50 تا 80 درصد شارژ دارند . خالی شدن کامل باتری هوشمند سبب ساز به وارد شدن آن به وضعیت دشارژ عمیق می شود که خویش منجر به آن می گردد که یون های باتری قادر به ذخیره شارژ نباشند . در واقع اپل بر این عقیده هست که بایستی با باتری ها همانند راه های تغذیه اخلاق و رفتار کرد . همان گونه که هیچ انسانی نباید بیش از اندازه یا کمتر از حد نیاز طعام بخورد، این مسئله در مورد باتری های Lithium-ion نیز صادق می باشد . 




6- 

استفاده از شارژهای متفرقه یا مربوط به موبایل های دیگر هر باتری شارژر منحصربه‌فرد خویش با ولتاژ تعریف گردیده را داراست و بر پایه گنجایش باتری و دسته آن این شارژر گوناگون است . در فیض استعمال از شارژرهای متفرقه اگرچه می تواند سبب ساز به شارژ شدن هوشمند شما باشد، در عین اکنون می تواند جراحت دورازشوخی به موبایل یا باتری آن هم وارد کند . بهتر می‌باشد پیش از به کارگیری از یک شارژر متفرقه، از مطابقت و همخوانی آن با باتری هوشمند ـ با استفاده از داده ها پیشین در مورد شارژر مخصوص گوشی خود ـ مطمئن گردید . 




7- 

پاک نکردن گوشی گوشی های هوشمند منبعی از ویروس ها و آلودگی ها میباشند . برای آنکه از این زمینه مطمئن شوید، کافی می باشد بدانید اینترنت تارنما Mashable گزارش داده که ظرف غذای حیوان‌ها و دستشویی ها جرم و آلودگی کمتری در هر اینچ مربع نسبت به تلفن همراه هوشمند دارند! در سود بهتر میباشد هر یک سری وقت یک بار به تاءمل منزه کردن گوشی هوشمند خود و ضد عفونی کردن آن با اسپری های منحصر باشید . به کارگیری با احتیاط از یک سوزن یا خلال دندان برای تمیز کردن اجرام از حاشیه های موبایل نیز مناسب هست . 


خرید آیپد


WiFi گوشی, ترفند موبایل 

روشن گذاشتن WiFi و بلوتوث باعث کاهش سریع باتری می شود . 




8- 

عدم به کارگیری از گذرواژه بر هوشمند اما این موضوعی هست که بارها در مسئله آن هشدار داده گردیده و حالا هم اکثری از کاربران از سرمشق یا این که گذرواژه برای حفاظت ابتدایی از تلفن همراه هوشمند خویش استعمال می کنند . این سفارش برای آن گونه از کاربرانی هست که بنا به هر عامل از پاراگراف تنبلی موبایل خویش را بدون هیچ گذرواژه یا مکانیزم حفاظتی رها کرده اند . همینطور می بایست اعتنا داشت که استفاده از گذرواژه به نسبت با استفاده از سر مشق ضریب امنیتی فوق العاده بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد، لذا توصیه این هست که تا حد قابلیت به جای استعمال از سرمشق از گذرواژه بر روی هوشمند خویش استفاده فرمائید . 




9- 

اذن به برنامه برای دسترسی به اطلاعات وضعیت جغرافیایی نرم افزارهایی مثل نقشه ها و مسیریاب ها برای آنکه به صدق عمل کنند، مستضعف دسترسی به اطلاعات مکان جغرافیایی شما یا این که به عبارتی Location Service می‌باشند . همچنین این برنامه ها هر مدت که نیاز به به کار گیری از این ابزار داشته باشند، شما را در جریان قرار می دهند . بقیه برنامه ها اما نیازی به دسترسی به این قابلیت ندارند و در صورتی‌که هر برنامه متفرقه ای نیاز به این دسترسی داشت، شایسته ترین حالت این می باشد که به آن شک وتردید نمائید . در فیض خوبتر می باشد برای سایر برنامه های غیر متفرقه، Location را خاموش نمائید . 




10 

ـ فعال کردن اعلان یا این که Notification برای هر یک از برنامه ها اعلان ها صرف لحاظ از آنکه مدام گوشی شما را به صدا درمی آورند، نیاز به برقراری رابطه مخابراتی یا این که اینترنتی مداوم دارا‌هستند . سود این موضوع نیز کاهش سریع ذخیره باتری هست . در سود بهترین خط مش برای رهایی از مزاحمت های بی زمینه و نجات ذخیره باتری غیر فعال کردن اعلان های غیر واجب در پیکربندی تلفن همراه هوشمند می باشد . 

  • ۹۷/۰۷/۲۲
  • امین طیرانیان

نظرات (۱)

  • علی اکبر مومن نژاد
  • دنبال یادگیری ساخت بازی سازی اندروید هستم اگه بلدین یا کسی رو میشناسین که بلد باشه ممنون میشم راهنماییم کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی