ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

اوپو که این ایام به یک عدد از خلاق‌ترین تولیدکنندگان موبایل هوشمند در دنیا تبدیل شده، در نظر دارااست از یک موبایل تمام کاغذ نو پرده برداری نماید که دوربین سلفی آن باطن نمایشگر تعبیه شده میباشد . 



در حالی که شرکت‌های سرشناسی همچون اپل و گوگل در کوچک کردن بریدگی نمایشگر ناتوان عمل می‌کنند، کمپانی‌های چینی نظیر اوپو و ویوو توانسته‌اند ناچ را به کوچک‌ترین شکل ممکن در پنل نمایشگر محصولاتشان تعبیه کنند . Oppo R19 یک عدد از همین محصول ها می باشد که به نمایشگری به معنای حقیقی وواقعی تمام صفحه مجهز شده و شرکت آفریننده برای ایجاد سبک پباده سازی جدید، دوربین سلفی را درون نمایشگر تعبیه کرده می‌باشد . 

خرید اپل واچ


در سوی دیگر رندر منتشر شده از Oppo R19 نشان می دهد که توشه دیگر شاهد یکپارچه شدن سنسور اثر انگشت با قسمتی از نمایشگر هستیم . علاوه بر این در فریم پشتی که زیاد شبیه به نوع آر 17 است، دوربین دوگانه با چینش عمودی قرار گرفته که لهجه پباده سازی منحصر به فرد به شخص و استفاده کننده پسندی را با بهره‌گیری از شیشه و رنگ‌های روشن پدیدار می‌کند . 


از آنجاکه هر دو کمپانی ویوو و وان‌پلاس پایین مجموعه اوپو محسوب می‌شوند، احتمالاً شاهد استفاده از همین گویش پباده سازی در وان‌پلاس 6T هم خواهیم بود . از پاراگراف مشخصات مشقت بار افزاری احتمالی این جور که اوایل سال آتی معرفی خواهد شد، می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون 730، 6 یا 8 گیگابایت یاد رم و نمایشگر 6 .4 اینچی حفظ گردیده بوسیله گوریلا گلس 5 اشاره کرد . 

خرید آیپد

  • ۹۷/۰۷/۲۴
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی