ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰


بازار گوشی تلفن یاور همواره گوشی‌های سری نوت سامسونگ را با صفحه‌نمایش‌های غول‌پیگر به‌خاطر دارا‌هستند و هر چند بوده‌اند گوشی‌های هوشمندی که از صفحه‌نمایش بزرگتری از سری نوت برخوردار باشند اما دست کم این زمینه در مورد آیفون موضوعی مستمر نبوده میباشد . درحال حاضر البته با عرضه آیفون XS مکس اپل شاهد این مسئله هستیم که صفحه‌نمایش عضو بزرگتری خصوصی نو آیفون اپل دست کم روی ورقه از صفحه‌نمایش بزرگتری برخوردار هست . 


دیدنی هست بدانید در حالی که اپل از صفحه‌نمایش دقیقا 6 .46 اینچی در آیفون XS مکس فایده می‌برد ولی در مشخصات فنی متاع خویش میزان آن را 6 .5 اینچ اعلام کرده و این در حالیست که سامسونگ از یک صفحه‌نمایش 6 .44 اینچی در گلکسی نوت 9 منفعت می برد و چه بسا در خصوصیات اعلامی صفحه‌نمایش گلکسی نوت 9 را 6 .4 اینچ مطرح کرده است . 

خرید آیپد


این دقیقا همان چیز یا خوبتر بگوئیم بهانه‌ایست که سامسونگ را وادار کرده که ممکن است ازابعاد بزرگتری نسبت به گلکسی نوت 9 درصفحه‌نمایش گلکسی نوت 10استفاده نماید و گزارش‌های منتشر گردیده در رسانه‌های محلی کره حاکی از آن هست که سامسونگ سفارش‌گذاری یک صفحه‌نمایش 6 .66 اینچی OLED برای صفحه‌نمایش گلکسی نوت 10 را در نظر داشته باشد تا صفحه‌نمایش گلکسی نوت 10 اصلی ترین صفحه‌نمایش در مورخ سری نوت سامسونگ به اکانت بیاید . در عین حالا سامسونگ احتمالا قصد استعمال از پنل 6 .4 اینچی گلکسی نوت 9 را در مطرح ترین عضو خانواده گلکسی اس 10 داشته باشد که مطابق انتظار اسفندماه سال جاری به بازار معرفی خواهند شد و ممکن است گلکسی اس 10 پلاس اسم خواهد داشت . 


در هر رخ شاید یک صفحه‌نمایش 6 .7 اینچی بر روی برگه فقط کمتر از 0 .3 اینچ از صفحه‌نمایش فعلی نوت 9 بزرگتر باشد اما مطئنا در‌صورتی‌که طراحی فعلی سری نوت را در لحاظ بگیریم با تلفن همراه غول‌پیگری روبرو خوا‌هیم بود . در عین حالا شایعات حاکی از آن هست که در گلکسی نوت 10 برای اولی بار شاهد حذف جک 3 .5 میلیمتری صدا خوا هیم بود که سامسونگ تا به امروز در برابر حذف آن مقاومت کرده هست و در همین حال می‌توان انتظار کمتر شدن حاشیه‌های صفحه‌نمایش و حتی حذف آن را در صفحه‌نمایش گلکسی نوت 10 داشت که در فیس صدق اینها می‌توان توقع داشت . 

غول‌پیکر بودن گلکسی نوت 10 را به دیده نبینیم یا آنچنان تفاوتی در ابعاد تلفن همراه نسبت به نوت 9 حس نکنیم و یا چه بسا از عده و جورتر شدن تلفن همراه ذوق زده شویم! 

سامسونگ همچنین احتمالا ( امیدواریم) از اضافه کردن بریدگی صفحه‌نمایش یا همان ناچ به بالای صفحه‌نمایش نوت 10 خودداری خواهد کرد تا همچنان از نادر سازندگان گوشی تلفن هم پا باشد که به مجموعه استفاده‌کنندگان و مقلدان چشم و گوش‌بسته اپل پیوسته‌اند . این مورد به کسب مجدد نسبت خوب بعدها صفحه‌نمایش به بدنه و درخشیدن دوباره سامسونگ در پباده سازی پرچمدار غول‌پیکر خویش امداد خواهد کرد . 

خرید اپل واچ

هر چه میباشد از همین هم اکنون که کماکان گلکسی نوت 9 جدیدترین پرچمدار سامسونگ در بازار به اکانت می آید تا آخرها فصل‌تابستان سال آتی در انتظار بمانیم و فعلاً با شایعات گلکسی نوت 10 دلخوش باشیم . 




  • ۹۷/۰۷/۲۵
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی