ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰


طبق شایعات جدید، آیفون‌های ۲۰۱۹ با دوربین‌های پیشرفته در سیستم چهره آیدی و دوربین اصلی با سه لنز عرضه خواهند شد . 

خرید اپل واچ


کانکتا 


با دقت به یادداشت تازه تحلیلگر قابل اعتماد اپل، مینگ‌چی‌کو، آیفون‌های ۲۰۱۹ اپل با سیستم دوربین فیس‌آیدی پیشرفته عرضه خواهند شد . طبق گفته‌ی کو، نسل بعدی آیفون‌ها از یک Flood illuminator بهره می برد که سعی چهره آیدی را از روش کاهش اثر فروغ و روشنایی نامرئی بر محیط زیست بهبود می‌بخشد . کو معتقد میباشد این سنسور جدید در تمام مدل‌های آیفون ۲۰۱۹ استفاده خواهد شد، که همان گونه که اعلام شده بود شامل ۲ جور آیفون با ورقه سناریو OLED و یک آیفون با صفحه سناریو LCD میگردد . 

کو معتقد است: 

اپل بضاعت و توان خروجی Flood illuminator‌های VCSEL را برای کاهش اثر نوروروشنایی نامرئی بر محیط زیست و بهبود کارایی سیستم فیس آیدی، افزایش میدهد . VCSEL‌های قوی با ASP بالاتر نیاز به بالا بردن لازمات طراحی و ایجاد دارند؛ مواد تقویت‌شده برای پباده سازی و تولید آرایه و مقطع عمده برای تست . بدین ترتیب زنجیره‌ی ساخت VCSEL می بایست مقدار زیادی را تامین کند . 


در یاداشت کو همچنین اشاره گردیده می‌باشد که دوربین‌های سه‌بعدی (Time Of Flight (TOF در مدل‌های جدید آیپد در اواخر سال ۲۰۱۹ یا این که اوایل سال ۲۰۲۰ استفاده میشود و در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ در آیفون از آن به کار گیری می‌گردد . کو همینطور بر این اعتقاد و باور می باشد که اپل برنامه‌ای برای عرضه TOF در سال ۲۰۱۹ ندارد . 

خرید آیپد


مقاله‌های 

مرتبط: اپل 

آیفون‌ 2019 را به دوربین ToF 3D مجهز نخواهد کرد آیفون 

۲۰۱۹ با دوربین سه‌گانه و سنسور سه‌بعدی معرفی می‌شود طبق گفته‌ی کو، دوربین‌های سه‌بعدی TOF به آیپد اجازه میدهند تا مدل‌های سه‌بعدی را ثبت نماید و به‌وسیله‌ی خودکار اپل آن را ویرایش کند؛ برای ساخت یک تجربه تازه و مختلف . به کار گیری از TOF در آیفون به بهبود تجربه‌ی واقیت افزوده و کیفیت تصاویر کمک مینماید . «بیش از ۵۰ درصد احتمال دارااست که در آیپد‌های جدیدی که در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۹ یا سه‌ماهه‌ی نخستین سال ۲۰۲۰ عرضه می شوند از سیستم TOF استعمال شود (همانطور که تا قبل از این بیان شد در آیفون‌های سال ۲۰۱۹ از TOF به کار گیری نمی‌شود) . مدل‌های سه‌بعدی مقدمه به‌وسیله‌ی دوربین TOF ثبت و سپس به امداد قلم اپل ویرایش می‌شوند، که یک تجربه کاربری نو در برنامه‌ها تماما متفاوت با کامپیوتر‌ها را ارائه می دهد . احتمال دارااست که سیستم TOF در آِیفون‌های سال ۲۰۲۰ به کار گیری شود که این سبب بهبود تجربه‌ی واقیت افزوده و کیفیت تصاویر میشود . طراحی نو اپل می‌تواند برای بهبود پباده سازی سیستم و تجربه‌ی کاربری، ارتفاع موج هزار نانو‌مترب را برای VCSEL ایجاد نماید (۹۳۵ تا ۹۴۵ نانومتر برای چهره آیدی موجود)» . 


face 

id 

سیستم TOF، برای تعیین فاصله‌ی در بین سوژه و دوربین با امداد اندازه‌گیری برهه زمانی پرواز فروغ و روشنایی یا این که لیزر در میان دوربین و سوژه در هر نقطه از تصویر طراحی گردیده است . کو قبلا اعلام کرده بود که ‌Apple آمادگی واجب برای استعمال از این سیستم در آیفون‌ها را ندارد زیرا هنوز نمی‌تواند تجربه‌ی انقلابی را که در قضیه واقعیت افزود توقع دارد، ارائه دهد . برای دستیابی به تجربه‌ای که اپل توقع دارد، این کمپانی نیاز به اتصال نسل پنجم (5G)، عینک‌های واقیت افزوده و یک پایگاه داده‌ی دوچندان قوی برای اپل‌مپز دارد . 


هر چند عرضه‌ی آیفون‌های ۲۰۱۹ فاصله‌ی قابل‌توجهی با آیفون‌های امسال دارند، ولی تا به روز جاری شایعات متعددی در‌ مسئله آیفون‌های بعدی منتشر گردیده است؛ مانند استعمال از تراشه‌های A۱۳ در آیفون‌های بعدی و همینطور شایعاتی در قضیه کمتر شدن بریدگی بالای کاغذ نمایش و یا این که حذف بی نقص آن؛ این موضوع میتواند منتخب از سیستم TrueDepth ارتقاءیافته باشد . 


شایعات همچنین بیان میکنند که اپل قصد دارد در بعضی از آیفون‌های ۲۰۱۹ از دوربین با اهمیت با سه لنز استعمال نماید . اما این شایعات معین نمی کنند که استفاده از TOF به چه شکل قادر است جایی در خط ساخت سال ۲۰۱۹ داشته باشند . استعمال از ۳ لنز امکانات نو را به دوربین آیفون بیشتر می‌کند؛ مثل زوم اپتیکال 3 برابر و کارایی خوب تر در وضعیت نوری اندک و نامطلوب . 

  • ۹۷/۰۸/۱۳
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی