ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

هواوی یک شرکت چندین ملیتی میباشد که موضوع عمل اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه سرویس ها میباشد . هر چند که عموم ایرانیان هواوی را به عنوان کمپانی چینی تولید کننده گوشی موبایل میشناسند و موبایل گوشی هواوی برای ایرانیان از دیگر زمینه‌های عمل تیم هواوی پر رنگ تر می‌باشد . بنابر مطالب منتشر گردیده در ویکی پدیا (اکونومیست)، هواوی الان بزرگترین شرکت ارایه دهنده سرویس‌های ارتباطی در دنیا میباشد . هواوی در سال 1987 به وسیله رن ژنگفی اساس گذاری شد و به عنوان ساخت کننده تجهیزات مخابراتی عمل خود را شروع کرد . تیم هواوی امروزه بالغ بر 140 هزار نفر کارمند داراست . آمار جذاب توجه اینجاست که حدود نیمی از این افراد در بخش‌های گوناگون تحقیق و توسعه و گسترش کمپانی مشغول‌اند . بخش تحقیق و بسط هواوی در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه فعال هست . مفهوم واژه و کلمه هواوی در لهجه چینی به عبارت “دستاورد چینی” قابل تعبیروتفسیر می‌باشد . کمپانی هواوی خود ترجیح میدهد برند هواوی با تلفظ “wah-way” – “وا وی” خوانده شود .

دو محرمانه مشهور از محصولات موبایل هواوی وجود دارند، سری اسند و سری هانر . اسند به معنای نقطع ی عطف به دست آوردن و هانر به معنای افتخار هست . نامگذاری محرمانه اسند، لبریز بیراه نمیباشد و می‌توان ادعا نمود هواوی در دنیای تبلت و تلفن همراه موبایل با سری اسند مطرح شد و به نقطع ی عطف خویش رسید . کمپانی هواوی تمرکز زیادی بر صرفه جویی در فرایند ساخت و ارتقا استفاده وری دارد . به طوریکه با اعتنا به ارزش تمام گردیده موبایل هواوی در بازار جهانی، می‌توان بیان کرد هواوی کاملا به این انگیزه دست یافته می باشد . با سیاست فایده وری و کاهش هزینه تولید، قیمت تلفن همراه هواوی همواره در حد پایین‌تری نسبت به موبایل سامسونگ و گوشی سونی و دیگر سازندگان گوشی تلفن همراه بوده میباشد . در کنار منصفانه بودن ارزش موبایل و تبلت هواوی، تجربه تعدادی ساله نشان داده است که از حیث عملکرد و کیفیت، تولید ها هواوی با بخش اعظم برندهای مشابه قابل رقابت می باشند .هرچند که گوشی هواوی به گوشی قابل پذیرش معروف میباشد .

خرید اپل واچ

در سال 2006 مجموع فروش جهانی هواوی به حدود 11 میلیارد دلار آمریکا رسید . این رقم در سال 2009 به 20 میلیارد دلار رسید . فیض حاصله کمپانی هواوی در سال 2014 بالغ بر 5 میلیارد دلار آمریکا بوده می‌باشد . هواوی امروزه با شرکت‌هایی مثل وودافون، تی گوشی و موتورولا قراردادهای همیاری نزدیکی دارد .

هواوی علاوه بر گوشی تلفن همراه و تبلت، در موضوع مودم‌های هم پا و گجت‌های پوشیدنی نیز فعالیت‌هایی داشته میباشد .

امروزه اکثر محصولات تولیدی هواوی از سیستم عامل اندروید استعمال می‌کنند . گوشی‌های هواوی مقدار بالایی از بازار جهانی را تصرف کرده‌اند و با معرفی تبلت دوستداشتنی Huawei X1 ، هواوی توانست در بازار تبلت به اقبال مناسبی دست یابد .

خرید آیپد

تبلت 
هواوی مدیاپد ایکس وان 
تبلت MediaPad X1 در مدت معرفی، باریک‌ترین تبلت هفت اینچی محسوب می شد و با اعتنا به مشخصات دوچندان بالا و ارزش مناسب تبلت، یکی از شایسته ترین گزینه‌های خرید تبلت برای خریداران به شمار می‌آمد . چه بسا امروزه نیز این تبلت یکی از شایسته ترین تبلت‌های ذیل یک میلیون تومان در بازار کشور‌ایران محسوب می شود . هواوی برای اولی توشه در موبایل P7، او‌لین سنسور 8 مگاپیکسلی را در دوربین سلفی تعبیه کرد و بعد از آن سازندگان دیگر اقدام به معرفی گوشی‌های با دروبین سلفی بالا کردند . امروزه وجهه جهانی برند هواوی هرچه بیشتر از قبل، بهتر شده می باشد و دیدگاه‌ها در دنیا نسبت به آن در حال تغیر می باشد . وبسایت‌های معتبر خبر داده‌اند که شرکت گوگل در نکسوس بعدی با هواوی همکاری خواهد کرد . هواوی کارایی متعددی برای جهانی کردن مارک خویش کرده است .

  • ۹۷/۰۷/۳۰
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی