ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

آیا برای خرید یک موبایل موبایل برنامه ریزی کرده‌اید؟ یا می‌خواهید از شر تلفن همراه سابق خود خلاص گردید و آن را با یک جور جدید‌تر و بروز‌تر که دارای امکانات کارآمدتری هست عوض کنید؟ ازدیاد مدل‌های رنگارنگ در بازار نیز گزینه‌های خرید شما را عمده می نماید و هم دشواری شما را در تعیین گوشی! این راهنمای خرید می تواند در گزینش گوشی مناسب به شما امداد بخش اعظمی نماید . 
بازار خرید موبایل های هوشمند و صنعت ایجاد و توسعه آن از گزاره بزرگ‌ترین‌ها در دسته خود به شمار می رود . مردمان جهان و به خصوص ما ایرانی‌ها عشق و علاقه خاصی به دارا بودن و ارتقای گوشی‌های شخصی خویش داریم . در این در بین با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند یا این که اسمارت فون‌ها بد نمی‌باشد اگر قصد خرید یا این که ارتقای آن را دارید نگاهی به این مقاله داشته باشید تا همواره از جدید‌ترین و بهترین گزینه‌های خرید تلفن همراه که از بها قابل قبولی نسبت به تجهیزات خود برخوردارند، آگاه گردید .

خرید آیپد 
ما سعی خوا هیم کرد این مقاله را به‌صورت تر و تمیز زمینه بازبینی قرار دهیم تا بتوانیم شایسته‌ترین گزینه‌های خرید گوشی را بر شالوده وضعیت بازار جمهوری اسلامی ایران به شما معرفی کنیم . بازار تلفن همراه های موبایل در کشور ما برخلاف دیگر بازارهای حوزه الکترونیک و کامپیو‌تر کمتر وارد معضل می‌گردد و مدام مشتریان خود را محافظت می کند . خریداران زیادی می باشند که بودجه متعددی را صرف خرید یک گوشی هوشمند می‌کنند؛ به‌طوری که قسمتی از خرید خویش فراوان راضی بوده و گوشه ای به عامل گزینش اشتباه و نابجا متضرر می گردند . 
در این مطلب همانند دیگر مقاله‌های راهنمای خرید در شهر طاقت فرسا افزار ما یک لیست مشتمل بر یک‌سری مورد که از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب شده می‌باشد به شما تقدیم خوا‌هیم کرد تا بتوانید بر شالوده میزان دارایی خود اقدام به خرید تلفن همراه فرمایید . دقت داشته باشید مهم ترین فاکتوری که از روئت کرد ما در این مطلب به جهت انتخاب گزینه‌های معرفی‌شده، نظر شده هست فاکتور قیمت به سعی است . 
این به‌این مفهوم می‌باشد که همگی گوشی‌هایی که در این مقاله از دیدگان شما می‌گذرد، به نسبت ارزش خود بالا‌ترین عملکرد را در همگی جوانب ارائه می دهند . پس طبیعی هست از ذکر مدل‌های خیلی گران قیمت و گوشی‌هایی که بها خرید چندان بالایی به نسبت تجهیزات عرضه گردیده ندارند، دوری کرده‌ایم . همچنین در این لیست کارایی کرده‌ایم علاوه بر لحاظ کارشناسان شهر سخت‌افزار، همه فیدبک‌ها و نظرات کاربرانی که از این گوشی‌ها به کارگیری کرده‌اند را نظر کنیم و از آوردن نام‌های نا‌آشنا و برندهای متفرقه جلوگیری کنیم . 
پیش از مقدمه معرفی بهترین موبایل ها، از شما دعوت می کنیم برای دانایی از قیمت مدل‌های مختلف گوشی‌ها، به لیست بها موبایل تلفن همراه شهر طاقت فرسا افزار مراجعه نمایید . 
بروزرسانی: در لیست گوشی های تلفن همراه پیشنهادی شهر مشقت بار افزار یک مرتبه بندی بر اساس 6 فاکتور در قالب نمودار تهیه و تنظیم شده می‌باشد . این 6 فاکتور مشتمل بر مواردی همچون Quality، Features، Battery، Camera، Hardware و Display میباشد . پارامترهایی که در امتیاز دهی به این موارد دخیل بوده اند فارغ از مواردی همچون قیمت، گنجایش حافظه داخلی، خدمات پس از فروش و مورد ها این‌چنینی می‌باشد . در پایین پارامترهایی که ما بر مبنا آنها به این 6 فاکتور امتیاز داده ایم را مشاهده می کنید: Hardware/سخت افزار: چیپست، هسته ها و سرعت پردازنده، پردازنده گرافیکی، مقدار و گونه خاطر رم، جور حافظه ذخیره سازی، اسلات کارت یاد و مواقعی از این قبیل . Camera/دوربین: رزولوشن دوربین ها، گشودگی دیافراگم دوربین ها، فلش و مدل آن، قابلیت و امکان های فیلمبرداری و هرگونه مواقعی که به دوربین گوشی مربوط باشد . Battery/باتری: حجم باتری، قابلیت و امکان تعویض، برهه زمانی شارژ، شارژ دهی باتری، قابلیت شارژ سریع، شارژ بی سیم و هر زمینه دیگری که مربوط به باتری باشد . Display/نمایشگر: گونه پانل، رزولوشن، اندازه، تراکم تصویر، فروغ و روشنایی و کنتراست،

خرید اپل واچ

پوشش حافظ و هر موضوع دیگری که مربوط به نمایشگر باشد . Quality/کیفیت ساخت: کالا و متریال بدنه، فناوری تولید و برش، ضدآب و خاک، ضد ضربه و همه فاکتورهایی که مربوط به کیفیت ساخت محصول مربوط باشد . Features/قابلیت ها: قابلیت هایی قطع از 5 پارامتر دیگر در این نوع قرار می گیرند، مواردی همچون سنسور مادون قرمز، قلم، اسپیکرهای استریو و . . . جزء این پارامتر محسوب می شوند . ما 6 پارامتر ذکر شده را برای هر موبایل امتیازدهی کرده و در پایان نیز امتیاز پایانی را بر مبنا میانگین آن ها برای هر موبایل آورده ایم . امتیاز متوسط به نیکی قیمت خرید محصول را نشان می دهد و می تواند میزان خوبی به تیتر ارزش آخری آن مال باشد . 

  • ۹۷/۰۸/۰۵
  • امین طیرانیان

نظرات (۲)

ممنون
بیگ لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی