ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

فورتنایت 

باعث افزایش درآمد اپیک گیمز تا 3 میلیارد دلار 

فورتنایت 


توسط: moein ۵ ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ شرکت اپیک گیمز اعلام کرده که عرضه و فروش بازی فورتنایت به رخ کراس پلتفرم سبب ساز شده تا میزان درآمد این کمپانی تا 3 میلیارد دلار ارتقاء پیدا نماید . 


بر شالوده گزارش جدید اینترنت سایت Techcrunch اپیک گیمز درآمد قابل توجهی از طریق فروش لایسنس بازی فورتنایت به دست آورده می‌باشد و توانسته این بازی را به تیتر محبوب‌ترین بازی کراس پلتفرم با قابلیت اجرا به رخ آنلاین منتشر شده میباشد و یوزرها زیادی از آن برای اجرای بازی خویش به کار گیری می‌کنند . این موسسه اعلام کرده که اپیک گیمز در روز 1 میلیون دلار تنها از طرز نسخه‌ای او اس ارائه شده در اپ استور فورتنایتدرآمد داشته هست . 


تا پیش از این هم موسسه Sensor Tower تائید کرده بود که اپیک گیمز در ماه‌های پیشین به صورت روزانه 1 میلیون دلار از نسخه‌ای وی اس این محصول درآمد داشته می‌باشد . این در حالی هست که بسیاری از اپلیکیشن‌های آی وی اس به رخ جدا در بیشینه و کمینه ی دما میزان درآمد خود فروش 385 میلیون دلاری را تجربه کرده بودند . 

خرید اپل واچ 


فورتنایت یک عدد از محبوب‌ترین بازی‌های کراس پلتفرم می‌باشد که در چند ماه اخیر توانسته اکثری از هوا داران بازی‌های کامپیوتری را به خود جلب نماید . شرکت گوگل هم در آمارهای منتشر گردیده خویش در سال 2018 اعلام کرده که فورتنایت مالامال جست و جو ترین بازی کامپیوتری در میان یوزرها بوده می‌باشد و به همین استدلال تعداد یوزرها آن در ماه‌های اخیر رفته رفته ارتقاء پیدا کرده میباشد . 

خرید آی پد

فورت نایت یک بازی کراس پلتفرم هست که کاربران می‌توانند آن را به صورت آنلاین و با افراد دیگر از طرز دستگاه‌های متعدد مشتمل بر کامپیوترهای شخصی، تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند اجرا کنند . گفتنی می‌باشد که این بازی برای همه سیستم عامل‌های معمول و لبریز به کارگیری مانند ویندوز، مک وی اس، اندروید و آی او اس ارائه شده هست و یوزرها محدودیتی در اجرای آن در دستگاه‌های مختلف نخواهند داشت . 

  • ۹۷/۱۰/۱۰
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی