ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰


به تازگی «دی جی کو» مدیرعامل بخش تلفن همراه سامسونگ در مصاحبه‌ای با خبرگذاری CNBC اعلام نموده که موبایل تاشو سامسونگ تا نقطه پایان آبان ماه همین سال معرفی خواهد شد . 


خرید اپل واچ


همچنین او حافظه نشان نمود که احتمال دارد از این فرآورده در جریان کنفرانس بسط دهندگان سامسونگ رونمایی شود . ولی این زمینه در صورتی میباشد که مشکلی برای توسعه‌ی تلفن هوشمند خاطره گردیده ساخت نگردد . 


کو با این که فرآیند ساخت تلفن همراه تاشو سامسونگ را پیچیده تعریف نموده البته یقین دارااست این محصول به موقع آماده خواهد شد چرا که مراحل توسعه‌ی آن تقریباً به نقطه پایان رسیده میباشد . 




بر شالوده شایعات منتشر شده به احتمال کار کشته موبایل تاشو سامسونگ، گلکسی اکس یا این که گلکسی اف اسم خواهد گرفت . این در حالی می باشد که مدیرعامل بخش گوشی شرکت کره‌ای هنوز عنوانی برای این جنس ذکر نکرده هست . 


با این وجود به گفته‌ی او قابلیت‌ها و توانایی‌های متعددی برای این گوشی درنظر گرفته گردیده تا آن را از تولید ها دیگر برند‌ها جداازهم کرده و به یک کالا اختصاصی به فرد تبدیل کند . ضمن این که به اعتقاد کو، این تلفن همراه در حالت تا گردیده چیزی از یک تبلت توانا کم ندارد . 




او معتقد می باشد اکنون یوزرها به تلفن‌هایی با نمایشگر‌های والا تاشو احتیاج دارا هستند تا در مواقع قضیه نیاز نقش تبلت را ایفا کنند و هنگام صحبت کردن بتوان آن ها را کنار گوش نگاه داشت . به گفته‌ی وی هم اکنون که بازار برای ظهور چنین موبایلی آماده‌ است، بازه زمانی مطلوبی برای معرفی و عرضه‌ی گوشی تلفن های هوشمند تاشو سامسونگ به شمار می رود . 


پیشتر وال استریت ژورنال به نقل از منابع باخبر گزارش داده بود نخستین موبایل تاشو سامسونگ اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی روانه بازار خواهد شد و از نمایشگر ۷ اینچی و طراحی شبیه به کیف پول سود می برد . 



خرید آیپد

بر پایه گزارش یاد شده، این موبایل هنگامی که کاملاً تا شود، از یک «نوار کوچک نمایشگر» بیرونی سود مند خواهد بود که تعدادی دوربین را هم روی خویش جای داده هست . 


اسمارت فون سامسونگ احتمالاً قیمتی بالاتر از ۱۵۰۰ دلار خواهد داشت که یکی از علل این بها گذاری به تولید محدود دستگاه بر می گردد و ظاهراً سامسونگ می خواهد با این موبایل، صرفاً ابداعات نو اش را به نمایش بگذارد . 




  • ۹۷/۰۷/۲۶
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی