ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

می 

تونیم بگیم امروزه خرید و فروش موبایل بروزترین مسائل در هر برهه‌ ای از بازه زمانی و در هر نقطه‌ ای از دنیاست چرا که هر روز و هر ساعت تغییرات جدیدی در دنیای فناوری و ارتباطات به وجود میاد و تلفن همراه های جدیدی به بازار وارد می‌ شه البته فارغ از شک امروزه بخش اعظم یوزرها به هنگام خرید گوشی همراه معمولا سر دو راهی قرار می‌ گیرن؛ گوشی زمینه حیث خودشون رو با گارانتی خریداری کنن یا فارغ از گارانتی؟ به هیچ وجه گارانتی‌ های کشور ایران چه سرویس‌ هایی رو ارائه میدن؟ 

همون طور که گفتیم علاوه بر دشواری های تعیین گونه و مارک مطلوب با توجه به تنوع زیاد گوشی ها تو این حوزه، مشتریان اهل ایران می بایست با مشکل‌ها عدیده دیگه ای نیز دست و پنجه نرم نمایند که از پاراگراف این مسایل بازار داغ قاچاق گوشی، گزینش گارانتی مطمئن و بی‌ اعتمادی به قیمت‌ هایی که تو هر مغازه‌ ای متعدد می باشد . 


به همین ادله تصمیم گرفتیم تا امروز اول به آنالیز ویژگی های گارانتی‌ دارای اهمیت گوشی‌ های هوشمند تو کشور‌ایران بپردازیم و سپس تفاوت اون رو با بیمه تحلیل کنیم . 


به تیتر نمونه اگه کاربر گوشی های سامسونگی باشید، مطلقا با این قضیه مواجه شدین که تو بازار گارانتی‌ های مختلفی برای این مارک وجود داره ولی بد نمیباشد بدونین که تمامی شرکت‌ های سرویس‌دهنده (مایکروتل، سامتل و هماهنگ) ذیل حمایت و پشتیبانی شرکت همراه سرویس خاورمیانه هستن؛ با این وجود گارانتی اینترنشنال (همراه خدمت خاورمیانه) به مدت یک هفته گوشی‌ شما رو در قبال پیدایش هرگونه ایراد بده بستان می‌ کنه ولی تو بقیه گارانتی‌ ها نظیر مایکروتل و سامتل مقطع بده بستان تلفن همراه 3 هفته بیشتره و ادله با اهمیت تفاوت قیمت ها همین می‌باشد . 


برخی 

از ضوابط و وضعیت گارانتی در ایران عبارت می‌باشد از ارائه 18 ماه خدمات بدون پول برای گوشی‌ ها و ردوبدل در فیس غیرقابل تعمیر بودن ولی فراموش نکنین که ضمانت نامه گوشی در وضعیت تحت از جایگاه اعتبار ساقط می‌ شه: - 

استفاده، حفظ و تست ناصحیح و هرگونه تغییر تحول و خارج ساختن تلفن همراه از شکل عادی - 

خرابی در اثر استعمال از هرگونه باتری و اسباب جانبی متفرقه و تایید نشده از سوی شرکت - 

مبادرت به خدمت و یا این که هرگونه تعمیر در مال به وسیله افراد غیر مجاز - 

ضربه‌ خوردگی و هرگونه تماس با مایعات و رطوبت - 

تغییر تحول با ویرایش شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی و یا در گوشی - 

نصب هرگونه نرم‌ افزار و برنامه غیرمجاز 

خرید اپل واچ


از 

طرفی بد نمی باشد بدونین که هر شی فیزیکی، دستگاه، ماشین آلات و یا تجهیزات الکترونیکی امکان بیمه شدن دارن ولی تفاوت بیمه و گارانتی چیست؟ 

بدون 

تردید یکی از نگرانی های خریداران گوشی، سرویس ها پس از فروش و هزینه سنگین تعویض قطعات غیر گارانتی میباشد و به همین دلیل برای تضمین هزینه های تعمیر گوشی تلفن همراه، چند وقتیست که قضیه کارت بیمه برای اون تعریف شده؛ در واقع گواهی بیمه گوشی و تبلت کمپانی بیمه، تکمیل کننده گارانتی بوده و با طرح های متعدد خودش هزینه انجام تعمیرات و یا جایگزین کردن تلفن همراه شما رو در فیس وقوع رویدادها ذیل در کوتاه ترین مدت و با بهترین کیفیت جبران می کنه: - 

سرقت - 

باخت و ضربه فیزیکی - 

آب خوردگی و نفوذ مایعات - 

نوسان ولتاژ برق - 

حریق سوزی - 

سیل، زمین‌لرزه و طوفان 

به بیان بی آلایش تر بر مبنا این طرح ضرروزیان های فیزیکی وارد به گوشی ناشی از آتش‌ سوزی، انفجار، سیل، طوفان، ز‌لزله (نشست و رانش زمین)، سقوط از بلندی، بازخورد جسم خارجی، نفوذ مایعات به باطن اجزا، نوسانات جریان الکتریسیته و سرقت حداکثر با بها بدون نقص موبایل زیر پوشش قرار می‌ گیره . 

خرید آیپد

با این اوصاف می تونیم ادعا کنیم که گارانتی خطراتی از قبیل عدم کارآیی گوشی، ردوبدل قطعات، حقوق تعمیرات دستگاه و نصب رو شامل می شه اما این درحالیه که پوشش بیمه تجهیزات الکترونیکی از پاراگراف گوشی، خطراتی که هنگام حمل و نقل، تصادف، نوسانات برق، حریق سوزی، صاعقه، شکستگی، حوداث طبیعی و یا خرابی ناشی از استفاده غلط استفاده کننده از گوشی رو دربرگیرنده می شه و بدین ترتیب طیف مخاطرات ذیل پوشش در بیمه جدای از گارانتی بوده و داشتن اون مزیت های مختص خودش رو داره . 

  • ۹۷/۰۸/۱۰
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی