ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

آیا تا به درحال حاضر شده فایلی رو از روی تلفن همراه یا این که تبلت اندرویدی خودتون منزه کنین و آن گاه از مدتی دوباره به اون احتیاج پیدا کنین؟ اگه با سیستم عامل ویندوز کار کرده باشین، حتما با ابزار Recycle Bin شناخت دارین البته فارغ از شک وتردید موجود نبودن چنین خصوصیت مهمی روی سیستم استدلال اندروید سبب ساز گردیده وقتی که شما یک فولدر رو حذف می کنین دیگه نمی تونین اون رو بازیابی کنین و این قضیه دوچندان عذاب آوره . 


با این وجود اگه شما به طور اتفاقی بعضا از نرم افزار های خودتون رو سهوا یا این که عمدا پاک کردین، نگران نباشین! چرا که شما می تونید به احتمال %99 اون ها رو باز گردونید؛ به ابلاغ بی آلایش تر چه بسا اگه فایل های مسئله نظرتون رو به ادله روت کردن، فکتوری ریست (هارد ریست) کردن، فرمت کردن کارت یاد و یا این که هر رویه دیگه ای از دست دادین مشکلی وجود نداره و اگه شما به تیتر استفاده کننده گوشی های اندرویدی چندین از اپلیکیشن های خویش رو حذف و حال نیاز به اون ها پیدا کردین، در صورتی که نام نرم افزار رو به حافظه نمیارید، گوگل به شما اذن می ده تا لیست کاملی از برنامه های حذف گردیده از روی تلفن همراه رو چک و کنترل کنین . 


برای 

دیدن لیست همه اپلیکیشن ها، مراحل پایین رو دنبال کنین: 

- آغاز اپلیکیشن Play Store را اجرا کنین . 


خرید آیپد


- هنگامی که شما اپلیکیشن GooglePlay رو از روی تلفن همراه یا این که تبلت اندرویدی گشوده کردین، روی دکمه منو که در گوشه سمت چپ و بالای صفحه با سه خط مشخص شده، ضربه بزنین . 




- تو این تراز روی آیتم My apps And games کلیک کنین . 


- هم اکنون به سربرگ ALL برید و هم اکنون شما با لیست بی نقص نرم افزار ها و بازی های نصب گردیده و نیز حذف شده روبرو می شین . 



خرید اپل واچ

در واقع شما با تعیین یک قابل انعطاف افزار حذف و یا uninstall شده، صفحه GooglePlay مربوط به به عبارتی نرم افزار گشوده می شه و تو این سطح برای شما قابلیت نصب مجدد برنامه وجود داره؛ از طرف دیگه اگه شما نیاز به یک قابل انعطاف افزار نداشته باشین و بخواید به طور بی نقص و برای مدام حذف بشه صرفا کافیه روی آرم X در گوشه سمت راست بالای همون قابل انعطاف افزار ضربه بزنید . 

  • ۹۷/۰۷/۲۸
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی