ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

یکی از موضوعات مسئله توجه خریداران گوشی‌های هوشمند، خرید کادر محافظی مناسب و قشنگ برای موبایل هوشمندشان می‌باشد . براساس آخرین خبرها، اپل قصد دارد همزمان با عرضه‌ی موبایل هوشمند اقتصادی آیفون XR، فریم حفظ کننده قانونی آن را هم که ظاهرا پلاستیکی و واضح خواهد بود، به‌ بازار عرضه نماید . 


کاربرانی که علاقمند به خرید آیفون XR هستند، نباید نگران خرید فریم نگهدارنده زیبا برای تلفن همراه هوشمند خویش باشند، زیرا میتوانند از همان لحظه‌ی عرضه‌ی آیفون XR، نگهدارنده پلاستیکی واضح را هم تهیه و تنظیم نمایند . 


قاب 

حافظ آیفون 

مقاله‌های 

مرتبط: آیفون 

احتمال دارد به‌زودی از قابلیت و امکان تشخیص تماس‌های جعلی منفعت خواهد برد تقاضای 

آیفون XR در بازار چین عمده از آیفون 8 خواهد بود پیشتر اسپیگن از قاب آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس پرده برداری کرد . بعد از پرده‌برداری گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس، قاب‌های جدیدی برای این دو گوشی هوشمند در رنگ‌های متنوع و چه بسا جنس‌های متنوع چرمی، سیلیکونی و طرح folio به‌صورت قانونی معرفی شده‌ میباشد . اکثر اوقات این قاب‌های محافظ، کل موبایل آیفون را می‌پوشاند و گاهی برخی بریدگی‌ها در طراحی ظاهری قاب حافظ در نظر گرفته می‌گردد . باوجودی که هنوز خبرهای دقیقی در زمینه کادر حافظ آیفون XR اقتصادی منتشر نشده است، ولی به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارااست قاب محافظی مختلف را برای موبایل هوشمند آیفون XR به بازار عرضه کند . 


تراس بلاس افشاگر دارای اسم و رسم در توییت جدید خویش در مسئله اسباب و اثاث جانبی آیفون XR خبر جدیدی را به‌اشتراک گذاشت . در نوشته توییت ایوان بلاس، سخن از فریم حافظ پلاستیکی و روشن میگردد . همچنین در متن به‌اشتراک گذاشته‌شده، اسم کشورهایی همچون امریکا و انگلیس دیده نمی شود البته نام کشورهایی همچون فرانسه و آلمان را می بینیم . 

خرید اپل واچ


کادر 

حافظ آیفون 

در 

نوشته توییت می‌خوانیم: 

اسباب جانبی طراحی‌شده بوسیله اپل برای آیفون ۱۰ آر دربرگیرنده کادر حافظ واضح با آغاز بها ۵۵ دلار کانادا‌ (‌۴۲ دلار امریکا) است . به‌نظر می‌رسد که شروع ارزش این قاب حافظ در مملکت فرانسه ۴۵ دلار و در مملکت آلمان ۵۱ دلار در حیث گرفته شده باشد . البته هنوز مشخص و معلوم نمی‌باشد که ارزش اعلام‌شده، مشخصا بها کادر محافظ شفاف موبایل آیفون در در بین لوازم جانبی آن می‌باشد یا این که این که مربوط به کمترین قیمت لوازم جانبی در محدوده‌ی ارزش اقتصادی آیفون XR را نشان میدهد . 


اضطراری به ذکر است که قاب‌های سیلیکونی آیفون XR با قیمت ۳۹ دلار قسمتی از ارزان‌قیمت‌ترین اسباب جانبی اپل به حساب میایند . گران‌ترین کادر مربوط به کادر چرمی ۱۲۹ دلاری آیفون ۱۰ اس مکس هست . کادر شفاف اختصاصی تلفن همراه آیفون XR اقتصادی باعث می‌گردد یوزرها بتوانند از دیدن قاب درخشان با رنگ‌های متنوع تلفن همراه خویش لذت ببرند . انتظار میرود که گوشی هوشمند اقتصادی آیفون XR در ۶ رنگ متعدد مشکی، سفید، آبی، زرد، مرجانی و قرمز به بازار عرضه شود . 

خرید آیپد


انتظار میرود که پیش‌فروش آیفون XR از ۱۹ اکتبر برابر با ۲۷ مهرماه در بیش از ۵۰ میهن ابتدا شود و از مورخ ۲۶ اکتبر برابر با ۴ آبان‌ماه در فروشگاه‌های خرده‌فروشی در دسترس کاربران قرار گیرد . کلیه‌ی لوازم جانبی موبایل هوشمند نو آیفون اپل هم هم‌زمان با عرضه‌ی گوشی به بازار، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت . 


  • ۹۷/۰۷/۲۱
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی