ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

به عبارتی طور که می دانید گجت ها وسائل و تجهیزات کوچک و تازه‌اختراعی هستند که برای انجام امور روزانه از کارهای خانه گرفته تا دفتر کارتان زیاد مفیدند و موجب صرفه جویی متعددی در مقطع انجام کارهای روزمره وساختن یک زندگی سهل و آسان خیس می شوند . چه شما در حال خط مش رفتن ، در دفتر کار عمل خویش یا این که درخانه باشید ، زندگی را برای شما راحت تر می کنند . در ادامه به معرفی بعضی از آن‌ها می پردازیم . از جمله یک کیبورد که می تواند همزمان یک سری کار را انجام دهد و به تمام دستگاه های شما دسترسی داشته باشند . یا یک کلید USB که می تواند اطلاعات شما را از تهدیدات امنیتی و فیزیکی مراقبت نماید . یک زمینه برای Samsung Galaxy Tab S که یک ورقه کلید بلوتوث دار می باشد و یک پروژکتور کوچک اما حاذق هست که قابل حمل وعالی برای جلسات و اتاق های کنفرانس است . 


1- Logitech Bluetooth Multi-Device Keyboard : صفحه حیاتی که می تواند بصورت هم زمان با یکسری دستگاه به وسیله ی بلوتوث فعالیت می نماید . این دشوار افزار یا برگه کلید در واقع برای استعمال ی همزمان سه دستگاه با همدیگر و بدون در لحاظ به دست آوردن پلت فرم محاسباتی آن ها طراحی گردیده میباشد . برای مثال شما می توانید بر روی یک گزارش که بر روی کامپیوترتان وجود داراست کار نمایید و با یک اشاره ی ساده به کلیدهای آن به سادگی شماره گیری نمایید و یا این که به یک پیام بر روی موبایل هوشمندتان پاسخ دهید و یا این که یک توئیت در تبلتتان بنویسید . همه ی این امور را با این کاغذ کلید می توانید انجام دهید . 

خرید اپل واچ 

برگه 

کلید صفحه 

کلید 2- 

G-Drive ev SSD (هارد دیسک ) : 

نیاز به سرعت رمز توان این دستگاه میباشد . با یک سعی خوب که با به کارگیری از USB 3 .0 بدست می آید . شما می توانید تا سرعت 400MB / s را بدست آورید . این درایو دارای 512GB یاد ی داخلی وسازگار با سیستم دلیل مک 10 .6 ، ویندوز 7 و 8 و ویستا می‌باشد . دارای سه سال گارانتی می باشد و می شود آن را به تنهایی یا این که به همراه G-DOCK ev قضیه به کار گیری قرار اعطا کرد که دارای حافظه ی قابل ارتقا به 480 مگا بایت برثانیه وبسط پذیری بیشتربرای برآوردن کردن تقاضاهای نو هست . 


G-Drive 

G-Drive 

3- 

logitech Type-S : 

یک کاغذ کلید حفظ کننده سبک و باریک برای Samsung Galaxy Tab S 10 .5 میباشد که از دو طرف Galaxy Tab S شما را در پیش‌رو ضربه های تصادفی ، خش و لکه نگهداری می کنند و با ورقه کلید بلوتوثی آن می توانید یک تجربه پر سرعت و راحت تایپ کردن را بدست آورید .به دو روش می تواند قرار گیرد .وضعیت ایستاده که شامل کار های مختلفی از تایپ کردن ، قرائت تا چت آنلاین می شود . و ویژگی واضح خاموش شدن قلم که زمانی که آن را باز می کنید تبلت واضح می شود . Logitech Type-S حالا به رنگ قرمز‌رنگ روشن در دسترس می‌باشد . 


logitech 

Type-S logitech 

Type-S 4- 

مداد هوشمند Livescribe : 

این مداد هوشمند دارنده قابلیت و امکان ضبط صدا در هنگام یادداشت برداری می باشد که می توانید آن گاه از ضبط کردن آن را جلو و عقب نمائید . می توانید یادداشت هایتان را درکامپیوتر شخصیتان ذخیره و یا این که به اشتراک بگذارید . بوسیله ی یک micro-USB می توانید این خودکار را به آیفن یا آیپدتان متصل کرده وآن را شارژ نمایید . خاطر ی این قلم بسته به نوع جور آن ظرفیت ضبط 400 یا 800 ساعت صدا را دارد و مشتمل بر یک برگه نمایش OLED است که سبب ساز سوق‌دهی راحت برنامه های کاربردی این مداد هوشمند می شود . 

منش یاب (wayfindr) هم به یاری تکنولوژی به نابینایان یاری های زیادی کرده که خوب هست با آن آشنا شوید 

Livescribe 

Echo Smartpen Livescribe 

Echo Smartpen 5- 

SyrenPro : 

یک بلندگوی بلوتوث بی سیم قابل کاربرد در فضای خارج میباشد که مقاوم در برابر آب می باشد و به شما اجازه می دهد که یک سیستم استریو بوسیله ی دوبلندگو با استفاده از وایرلس تولید نمایید . باتری آن تا چهارساعت قابل شارژ است و شما می توانید در هر نقطه ای از موسیقی لذت ببرید این بلندگوها قوی به تولید صدای 360 درجه هستند و در پیش‌رو آب و هوا مقاوم اند و با عمده دستگاه های بلوتوث می توانند عمل کنند . 

خرید آیپد

SyrenPro 

SyrenPro 

6- 

LaCie RuggedKey : 

یک فلش و جا با اهمیت همزمان هست . در واقع برای پرهیز از سقوط ناگهانی از ارتفاع دوچندان که ممکن می‌باشد درمسیررفتن به سرکار برایتان پیش بیاید ، ساخته گردیده میباشد . ساختار پلاستیکی آن در پیش‌رو 100 متر افت مقاوم می‌باشد که این به معنای محافظت کامل از کلیدها و اطلاعاتتان مقابل همگی ی تصادفات زندگی است . RuggedKey در واقع یک رابط USB 3 .0 و بضاعت و توان انتقال پوشه تا سرعت بالای 150 MB/s را دارد همینطور با گونه های قبلی مثل USB 2 .0 نیز سازگار میباشد . همینطور از استاندارد AES ، 256 بیتی کد گذاری برای امنیت داده ها استعمال می کند . 


LaCie 

RuggedKey LaCie 

RuggedKey 7- 

iFusion : 

در واقع یک پایانه گوشی تلفن برای برقراری یک ارتباط یک پارچه با آیفن اپل هست . این دستگاه منجر ادغام بسیاری از قابلیت های تلفن همراه های لبریز فروش آیفن با لوازم جانبی آن گردیده میباشد . بر پایه تکنولوژی بلوثوت ساخته گردیده است . یک تلفن سخنران دو طرفه ی بی نقص می‌باشد که بصورت ارگونامیک برای ارائه کیفیت صدای برتر مطابق با نیاز های زندگی روزانه و مصرف کنندگان طراحی گردیده هست . 


طراحی اولیه ی iFusion می تواند ازiPhone 3 G ، 3GS و 4 پشتیبانی کند و یک وسیله ی ایمن برای تامین برق گوشی تلفن ارائه داده می‌باشد که بوسیله ی کابل USB یکدست ی آن می توانایی باتری را شارژنمود و داده ها را هماهنگ سازی کرد . با پشتیبانی از استاندارد بلوتوث A2DP می توانید از موسیقی مورد عشق ی خویش بخش اعظم از به کار گیری از بلندگوی داخلی گوشی تلفن لذت ببرید . 


iFusion 

iFusion 

8- 

پروژکتور قابل حمل NEC VE281 : 

برای فراهم نمودن فروغ و روشنایی بالا برای کسب و کارهای کوچک تا میانگین ، محیط های آموزشی ، اتاق های کنفرانس کمپانی های گران قدر ، برنامه های کاربردی گوشی که محفظه هایی با نوروروشنایی سنگین دارند اما نیاز به یک اسپیکر کوچک دارند پباده سازی گردیده می‌باشد . این گونه سبک وزن مشتمل بر تکنولوژی 3D مهیا ، تصاویر با کنتراست بالا و اسپیکر های قوی 7W و دارنده فناوری مداد می باشد . یک انتخاب سازگار با محیط زیست است . VE281 طرح رانندگی هوشمند (IDS2) را برای ارتقا طول قدمت چراغ و کنتراست آن ارائه می دهد . 


NEC 

VE281 Mobile Projector NEC 

VE281 Mobile Projector 9- 

داک (پایه ) نسخه برداری عکس آی پد : 

این اسکنر عکس های گران بها ذخیره گردیده در آی پد شما را به طور مستقیم چاپ می نماید و همینطور موبایل شما را شارژ می کند . توسط ی یک برنامه ی کاربردی بدون‌پول در اختیار گرفتن می شود و این اسکنر واقعی عمل را برای مراقبت و اشتراک گذاری عکس ها و فولدر ها به فیس مستندات دیجیتالی بی آلایش می کند . در هنگامی کمتر از 12 ثانیه تبدیل به یک عکس 300 یا 600 dpi رنگیjpeg می شود که همزمان بر روی کاغذ نمایش نشان داده می شود و به وسیله ی دوربین آی پد قابل ذخیره سازی می‌باشد . این اساس (dock) یک پارچه که آی پد رو راز به زیر نگه می دارااست و دارای یک کانکتور می‌باشد که باتری آن را درعرض 5 ساعت شارژ می کند . مقدار برگه های این اسکنر “8 .5 * 14 ” میباشد . بوسیله ی دکمه ی USB آداپتورآیپدتان می توانید آن را به برق AC متصل نمائید . قابل کاربرد برای iPad 4 ، iPad Mini و iPhone 5/s/c که سیستم عامل IOS 6 یا فراتر را اجرا می کند می باشد . 




Photo 

iPad Scanning Dock Photo 

iPad Scanning Dock 10- 

WOWee One Slim : 

یک اسپیکر توده و نوع قابل حمل می‌باشد که یک مدت ی بی نقص فرکانسی را فراهم می سازد . به تیتر یک رویکرد حل اثبات و قابل حمل برای تمامی دستگاه های iPod, iPad, mp3, mp4, گوشی تلفن همپا و برنامه های کاربردی کامپیوتر به کار گیری می شود . از یک تکنولوژی ترکیبی شبیه به کارگیری می نماید . و یک حجم صدای باورنکردنی در محدوده ی 40Hz – 20kHz ایجاد می کند . به وسیله یک باتری قابل شارژ داخلی شارژ گردیده و تا آبادی ساعت در شارژ بماند . توسط ی USB و یا آداپتور 5V USB با اتصال به کامپیوتر و بوسیله ی یک آداپتور شارژ شود . یک لامپ LED با نشانگر باتری ناچیز داراست .

  • ۹۷/۰۷/۱۸
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی