ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

کدامیک بهترین راه و روش حل می باشد؟ نیتیو؟ یا این که هیبرید؟ یا وب اپلیکیشن؟ پاسخ قاطعی برای این پرسش وجود ندارد، البته چنانچه شما یک بسط دهنده باشید جواب برای شما بی آلایش تر خواهد بود . 

شما با چه تکنولوژی هایی آشنایی دارید؟ آیا مایل به تمرکز بر روی یک پلتفرم و یا ساخت نرم افزار برای یکسری پلتفرم هستید؟ 

به سبب رقابت تنگاتنگ در این عرصه، ساخت نرم افزار های آی وی اس، اندروید و ویندوز فونی که در صدر قرار گیرند به یک بحران حقیقی برای بسط دهندگان بدل گردیده می‌باشد . بعضی از بسط دهندگان اقدام به ایجاد نرم افزار های نیتیو برای پلتفرم های متعدد می کنند، البته این عمل زیاد چالش برانگیز هست و برای بسط دهندگان جدید عمل توصیه نمی شود . میدان تلفن همراه با سرعت دوچندان متعددی در حال پیشرفت و تکامل است، از این رو فهم و شعور بدون نقص همگی پلتفرم ها قابلیت پذیر نمی باشد . چنانچه مایل به کار در موضوع نرم افزار های نیتیو باشید، لازم می باشد تا با تمامی جوانب و جزئیات این پلتفرم شناخت بی نقص پیدا کنید و این عمل می بایست انگیزه شما به عنوان یک توسعه دهنده باشد . 


این پیچیدگی ها و حالت موجب شده که بخش اعظمی از توسعه دهندگان توسعه و گسترش هیبرید را به عنوان منش حل خود برگزینند . چنانچه شما یک توسعه دهنده پیش کسوت باشید، روند برای شما بسیار ساده می گردد . Apache Cordova در مخلوط با Ionic یا این که Onsen UI قدرتمند به تسریع فرآیند گسترش به طور چشمگیری می باشد . 


اینترنت اپلیکیشن ها مجموعه دیگری می باشند که باید مد نظر قرار گیرند، ایجاد اینترنت نرم افزار ها چند سال پیش رواج متعددی بین توسعه دهندگان داشت، البته امروزه در صورتی که بودجه و منابع در دسترس باشند، رویکردهای نیتیو و هیبرید گزینه های بهتری قلمداد می شوند . 

خرید اپل واچ

سوالاتی 

که می بایست جواب داده شوند 

جهت 

تسهیل فرآیند تصمیم گیری در رابطه رویکرد موردنظر بهتر هست تا به پرسش های تحت پاسخ دهید: 

آیا 

کارآیی برای شما دارای اهمیت است؟ 

نیتیو در قوانینی که کارآیی از اهمیت فراوانی برای شما برخوردار باشد، بهترین گزینه هست و استفاده از یوتینی در صورتی که مایل به ساخت بازی باشید نیز سفارش می شود . 


آیا 

پشتیبانی کراس پلتفرم برای شما اهمیت دارد؟ 

خیر؟ در این رخ می بایست مبادرت به ساخت نرم افزار نیتیو نمایید، البته چنانچه پشتیبانی کراس پلتفرم برای شما کلیدی باشد شیوه هیبرید نیتیو و یا هیبرید اینترنت آیتم های مطلوب خواهند بود . در شرایطی که کارآیی و امکان های گوشی اهمیت یکسانی برای شما دارند، نگاهی به زامارین و React Native بیندازید . 


آیا 

توسعه نرم افزار هدف دارای اهمیت و با اهمیت شماست؟ 

روش نیتیو شایسته ترین آیتم برای اشخاصی می‌باشد که مایلند یک توسعه و گسترش دهنده موبایل گردند، در این فیس می بایست با پلتفرم خاصی که تعیین کرده اید آشنایی بدون نقص یابید، چرا که کیفیت شرط نخستین می باشد و برای این که بتوانید یک نرم افزار دیدنی و یک تجربه کاربری عالی را ارائه دهید، می بایست با پایین و بم آن پلتفرم آشنایی داشته باشید . 


چنانچه پیش مسئله ای از توسعه و گسترش اینترنت داشته باشید، گشوده نیز نیتیو آیتم خوبی به لحاظ می رسد . اما درصورتی که بازه ارائه کالا به بازار اپلیکیشن ها برای شما اساسی است، هیبرید و اینترنت پرسرعت ترین راه و روش حل هایی می باشند که شما را به این انگیزه می رسانند . 


نتیجه 

گیری 

چنانچه هنوز نیز نتوانسته اید تصمیم گیری کنید، خوب تر می‌باشد نگاهی به Play around with Cordova و quick course about Swift بیندازید تا همه چیز برای شما روشن تر گردد . ساده ترین و پر سرعت ترین راه و روش حل را گزینش نکنید، بلکه روشی را برگزینید که دوست دارید و برای شما لذت بخش هست . توان و عشق و علاقه شرط پیروزی در هر کاری است و بایستی با دقت به آن انتخاب خود را به انجام رسانده و به جلو تکان نمائید . 

  • ۹۷/۰۷/۱۷
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی