ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

هواوی با اجرای چالش قدم های لبریز جایزه ، یوزرها را به سلامت عمده با به کار گیری از ابزارهای تکنولوژیک تشویق می کند . کاربران می‌توانند با به اشتراک‌گذاری تصویر قابل انعطاف افزار سالم گوشی یا ساعت هوشمند خویش در این بحران کمپانی کنند . 

خرید اپل واچ 

اهمیت به سالم در معاش پرشتاب امروزه نقش مهمی را ایفا می نماید و همین امر سبب گردیده است اکثری از شرکت‌های حوزه تکنولوژی قسمتی از دقت خود را معطوف به تولید محصولاتی دارای ارتباط با مشاجره سالم نظیر انواع گجت و اپلیکیشن‌ها نمایند . 


در این در میان ساعت های هوشمند یک عدد از رایج و محبوب‌ترین ابزارهای رئیس سالم هستند؛ نیز از حیث در دسترس بودن و هم از نظر تنوع اپلیکیشن‌هایی که می‌توانند المان‌های ضربان قلب، تنفس، قدم شمار و … را داشته باشند . 

اما تا چه حد این ابزارها ما را ترغیب به کنترل سالمی می‌کنند؟ 

بخش تلفن همراه و امکانات مصرفی هواوی با هدف ترویج دقت بیشتر به تندرست با بهره‌گیری از ابزارهای تکنولوژیک طی چالشی کاربران را تشویق به پیاده‌روی بیشتر در ارتفاع روز می‌کند . یوزرها می توانند با به اشتراک گذاشتن تصویر تصویب شده در قابل انعطاف افزار تندرست تلفن همراه یا ساعت هوشمند با هشتگ #GoWithHuawei در کاغذ اینستاگرام خود در این معضل شرکت کنند . 


بحران 

قدم های لبریز جایزه 

هواوی در معضل گام های پر جایزه یوزرها را محدود به به کار گیری از امکانات سلامت برند خود نمی‌کند و یوزرها با تجهیزات مرتبط بقیه برندها می توانند در این مسابقه تندرست کمپانی نمایند . 

خرید آی پد

در 

قرعه‌کشی چالش گام های مالامال پاداش کمپانی کنید در 

چالش گام های مالامال جایزه هواوی، هر کمپانی کننده‌ای که در یک روز اکثر از 9000 گام شیوه رفته باشد، دو زمان اخذ می‌کند: 

1 . 

مجال شرکت در قرعه‌کشی با جوایزی از متاع تن درستی مانند ترازوی هوشمند هواوی و دستبند سلامت هواوی 

2 . 

زمان دعوت به رویدادهایی دیدنی با قضیه سلامت در تهران و شهرهای دیگر 

این روی داد که از سوی رسانه‌های تراز اولیه سرزمین در حوزه تکنولوژی و اخبار روز حمایت شده میباشد از چهاشنبه 11 مهرماه 1397 ابتدا و به بازه یک هفته ادامه خواهد داشت . 

  • ۹۷/۰۷/۱۶
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی