ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

به تازگی لیستی از 10 موبایل پرفروش عالم در ماه می میلادی منتشر گردیده می‌باشد که نشان می دهد اپل غالب گردیده است با موبایل آیفون 8 جایگاه صدر را از سامسونگ پس بگیرد . 


پس از آیفون 8 رده دوم با درصد تقریباً برابر متعلق به موبایل سامسونگ Galaxy S9+ بوده و سو‌مین موبایل پرفروش عالم در ماه میلادی نیز آیفون 10 لاکچری هست که پاره ای بدور از انتظار بود زیرا در ماه‌های قبل همواره شاهد انتقادات فراوانی در رابطه ارزش بالای آن و اخبار کاهش فروش اپل بودیم . 


علیرغم این‌که مقام نخستین تا سوم این لیست در اختیار اپل و سامسونگ میباشد اما حضور 5 دسته از موبایل سازان چینی نشان میدهد که این شرکت‌ها در سال‌های قبلی توانسته‌اند تا حد زیادی خویش را به اپل و سامسونگ رسانده و چه بسا ممکن هست در سال‌های آینده بازار را از چنگ این دو غول کره‌ای و آمریکایی خارج کنند . 

خرید اپل واچ


شرکت‌های چینی که تولیدات آن‌ها در این لیست به چشم میخورد طبق توقع متشکل از چهار مارک مطرح این مملکت یعنی شیائومی، هواوی، Vivo و Oppo می‌باشند . 


پس از آیفون 10، مقام چهارم با سهم بازار 2 .2 درصد به گوشی ارزان ارزش Xiaomi Redmi 5A منحصربه‌فرد دارد که پیروز شده میباشد آیفون 8 پلاس را با یک دهم درصد اختلاف عمده ناکامی دهد . ششمین موبایل پرفروش ماه می در عالم نیز Galaxy S9 بوده می‌باشد . 


جایگاه‌های بعدی نیز به ترتیب به Huawei P20 Lite، Vivo X21، Xiaomi Redmi Note 5 و Oppo A83 با درصدهایی که در تصویر می بینید اختصاص یافته هست . 


شرکت‌های چینی در درحال حاضر کارایی فراوانی برای بسط بازار و فروش خویش خارج از چین می‌باشند . جدیدترین خبرها منتشرشده حاکی از تصمیم شیائومی برای ورود به بازار ایالات متحده در سال 2019 می باشد که در صورت تحقق آن می‌توان شاهد افزایش فروش قابل توجهی برای دستگاه‌های این شرکت و در نتیجه سخت‌تر شدن رقابت برای اپل و سامسونگ مخصوصاً با قیمت‌های فوق‌العاده اقتصادی شیائومی بود . 

  • ۹۷/۰۷/۰۷
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی