ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

کوین پیرسون که پدرش را در بیمارستانی در ایالات متحده ایالات متحده همراهی می‌کرد، یک دفعه با مشاهده و هشدار ساعت هوشمند اپل واچ خود تعجب زده شد چراکه ضربان قلب او به طور به طور کامل ناگهانی ارتقا بی‌سابقه‌ای یافته بود . به گونه‌ای که ضربان قلب او بر روی صفحه هوشمند ساعت ۱۶۱ تپش در دقیقه گزارش شده بود و این حتی از ضربان قلب ورزشکاران به هنگام ورزش و فعالیت‌های شدید بدنی نیز بخش اعظم بود . 


به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از ایسنا، به گفته پیرسون، با اینکه وی هیچ آرم و نشانه آزاردهنده‌ای از یک هجوم قلبی و سکته را احساس نمی‌کرد، ولی به رخ شتاب‌زده به یکی از پزشکان و متخصص ها قلب و عروق به عبارتی بیمارستان مراجعه مینماید و موضوع را به او گزارش می نماید . پزشک معالج نیز با مشاهده تعداد ضربان بسیار بالای قلب او برروی نمایشگر ساعت، استارت به معاینه دقیق و آنالیز و تست های دقیق از وی می کند . 

خرید آی پد


پس از چکاپ و آزمایش‌های ظریف تیم پزشکان، مشخص و معلوم می گردد که پیرسون از یک بیماری زیر عنوان فیبریلاسیون (Fibrillation) یا این که تارلرزه سختی میبرد . این بیماری انقباض ضعیف و موضعی و غیر ارادی ماهیچه و ناشی از عمل خودبه‌خود تارهای ماهیچه‌ای منفرد میباشد که قادر است در فیس در اختیار گرفتن نشدن، برای تندستی شخص خطرآفرین و مرگ آور باشد . 

به گفته پزشکان معالج، ساعت هوشمند توانست جان مالک خویش را از خطرها احتمالی هجوم و مشکل ها قلبی نجات دهد و وی را از یک بیماری مخفی در تن خود آگاه و مطلع سازد . 


کوین پیرسون بعد از آن از این اتفاق، در نامه‌ای به مجموعه کوک – مدیرعامل کمپانی اپل – زمینه ذی‌ربط را گزارش اعطا کرد و از وی و تکنولوژی دقیق بکار رفته در این ساعت هوشمند سپاس و تشکر کرد . 


وی در ادامه سخنانش افزود: اینجانب همواره از اپل واچ صرفا بعنوان یک گجت هوشمند برای اطلاع از ساعت، اعلان‌های گوشی هوشمند و حالت آب و هوا یاری می‌گرفتم و هیچ وقت اندیشه نمی کردم که میتواند تا این حد جان مرا از خطر یک بیماری نجات دهد و برای پیگیری وضعیت سالمی من تا این حد مفید و امداد کننده باشد . 

  • ۹۷/۰۶/۳۱
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی