ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

فعالیت اپلیکیشن پیام رسان دوستداشتنی تلگرام در مملکت روسیه به فیلترینگ رسید، ولی این فعالیت نتیجه بخش فقدان و یوزرها روسی کماکان به این نرم افزار دسترسی دارند . در پی عملیات غربال شدن تلگرام، اکثری از آی پی های مختلف بسته شد و به این ترتیب، بعضا سرویس های گوگل در این مرز و بوم با مشکل مواجه شد (گوگل بر رمز دوراهی همکاری با تلگرام یا روسیه) . 


چنین اتفاقاتی منجر شد تا موسسه ارتباطات سرزمین روسیه برای جلوگیری از دسترسی به تلگرام با مقامات اپل وارد گفتگو شده و از آن‌ها برای انجام این کار درخواست کمک نمایند . خرید اپل واچ


موسسه Roskomnadzor اعلام کرد که طی یک طومار محرمانه، از اپل درخواست نموده تا جلوی ارسال نوتیفیکیشن های نرم افزار تلگرام در کشور روسیه گرفته شود و به این ترتیب، یوزرها متوجه وصال پیام های تازه نخواهند شد . همچنین آنها در خلال درخواست های خود به حذف نرم افزار تلگرام از اپ استور سرزمین روسیه هم اشاره کرده اند . 


الکساندر 

ژاروف رئیس حساس Roskomnadzor در اظهار‌ و گو با رسانه های خبری روسیه اظهار داشت: 

اپل از ما یک ماه زمان خواسته تا در مورد درخواست ارائه شده، تصمیم گیری کرده و فیض آن را اطلاع دهد . 


شایان ذکر است؛ پیام رسان تلگرام ماه گذشته به دنبال زد خورد هایی که دربین مدیران این اپلیکیشن و سران روسی واقعه افتاد، در مملکت یاد شده غربال شد (تلگرام در روسیه مسدود می شود) . 


نرم افزار Telegram به وسیله یک برنامه نویس روسی به اسم پاول دورف طراحی و گسترش داده شده می باشد . وی بر پایه سیاست های خود، اذن هرگونه دست درازی مقامات کشورهای گوناگون به داده ها کاربران را نمی دهد (ممانعت تلگرام از دسترسی مسئولین روسیه به داده ها کاربران/ شمارش معکوس تا فیلتر شدن تلگرام در روسیه) . 


این نرم افزار از سال 2013 تا به حال، حدود 200 میلیون استفاده کننده را به خود جذب کرده است . 


موسسه Roskomnadzor همچنین به این زمینه هم اشاره کرد که در برنامه های آینده، دوری از دسترسی به تلگرام از طریق پلی استور گوگل نیز گنجانده شده هست . 

  • ۹۷/۰۶/۳۱
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی