ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

به حیث می برسد عینک حقیقت افزوده اپل دیرتر از پیش بینی های اولیه عرضه شود . پیش‌تر اعلام شده بود که عشق مندان به این متاع می بایست تا سال 2020 طاقت کنند، اما گزارش های اخیر به مورخ دیگری اشاره کرده است . 



تابستان سال گذشته، یک عدد از تحلیلگران کمپانی لوپ ونچرز (Loup Ventures) به اسم Gene Munster اعلام کرد که عینک واقعیت افزوده اپل در سال 2020 معرفی می شود . بر اساس اعلام این تحلیلگر عینک واقعیت افزوده اپل برد بزرگی در مقایسه با آیفون برای این شرکت به ارمغان می آورد . 


این تحلیلگر به طراوت نظر خود در ارتباط با مقطع معرفی این کالا را تغییر داده میباشد . بر مبنا گزارش جدید عینک حقیقت افزوده اپل در سال 2021 معرفی خواهد شد . Munster این گزارش را آنگاه از ملاقات با متخصص ها در حوزه واقعیت افزوده منتشر کرده است . 


بر شالوده گفته این تحلیلگر عینک اپل به جای سپتامبر 2020 در دسامبر 2021 معرفی خواهد شد . به باور Munster اپل در سال نخستین نزدیک به 10 میلیون واحد از این عینک به فروش می رساند . 

خرید اپل واچ


در صورتی که متوسط بها این عینک 1300 دلار باشد، اپل در سال نخستین عرضه این متاع درآمدی نزدیک به 13 میلیارد دلار به حساب بانکی خود واریز می کند . توقع می رود درآمد اپل در سال مالی 2022 نزدیک به 3 درصد ارتقاء داشته باشد . 


به باور این تحلیلگر در سال 2023 درآمد اپل از محصولاتی همانند اپل واچ، ایرپاد و عینک حقیقت افزوده برابر با 71 میلیارد دلار باشد . هم حالا درآمد اپل از اپل واچ و ایرپاد برابر با 12 میلیارد دلار می‌باشد . 


بر مبنا گزارش Munster در سال های نخستین عرضه عینک های واقعیت افزوده این تولید ها به علت خوف از معضلات اطراف فردی فروش بالایی را تجربه نخواهند کرد . علت این دستور عرضه گوگل گلس در سال 2014 و 2015 و شکست آن تیتر گردیده هست . 


به اعتقاد بخش اعظمی از کارشناسان حقیقت افزوده آتی صنعت گوشی های هوشمند و دنیای تکنولوژی را تشکیل می دهد به همین علت اپل سرمایه گذاری عظیمی در این بخش کرده هست . 

  • ۹۷/۰۶/۲۸
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی