ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ به منظور تشویق کاربران به مهاجرت به گلکسی اس ۹ (Samsung Galaxy S۹)، این شرکت پا روی دم اپل نهاده است! سامسونگ درون ویدیو، یوزرها را به کنار گذاشتن گوشی های کند و آرام آیفون و خرید گلکسی S۹ تشویق میکند . 


به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ، این شرکت باز نیز کارایی کرده اصلی‌ترین حریف خود در بازار تلفن همراه را به بحران بکشد . مسافرت به گلکسی اس 9 از یک موبایل آیفون کند، ایده حساس این ویدیو محسوب میشود . در این تبلیغ با اشخاصی رو به رو می‌شویم که حین انجام کارهای روزمره، به یاد نماید بودن موبایل آیفون خویش به ایراد بازخورد مینمایند . 

اکنون سفارش سامسونگ برای این کاربران، مهاجرت به گلکسی اس 9 است! 

سامسونگ در این کلیپ در حالی اپل را به یاد ناچار کردن کاربرانش به خرید گوشی های جدید به شیوه‌های متعدد مورد تمسخر قرار می‌دهد که خویش نیز همین عمل را به شیوه‌ای متفاوت انجام می‌دهد . 

خرید آی پد

مهاجرت 

به گلکسی اس 9 

به عقیده کاربران، اپل آنگاه از هر مرتبه عرضه دو الی سه موبایل تازه در هر سال، به رخ عمدی و بعد از تکثیر به‌روزرسانی‌های قابل انعطاف افزاری، کارایی تلفن همراه های پیشین را کاهش می‌دهد تا بلکه آن‌ها از نماید بودن موبایل های خویش خسته شده و به خرید مدل‌های جدید روی بیاورند . 




امسونگ از این سوژه در ویدیوی تبلیغاتی جدیدش استفاده کرده و راه‌حل عمل را مسافرت به گلکسی اس 9 به گلکسی اس 9 پلاس تیتر کرده می باشد . این در حالی میباشد که سامسونگ به شیوه‌ای دیگر کاربران را به خرید مدل‌های تازه تشویق می‌نماید . اپل بعد از آن از عرضه یک گوشی، دستکم تا چهار الی پنج سال از آن پشتیبانی کرده و برایش آپدیت‌هایی را عرضه می‌کند، اما یک پرچمدار سامسونگ در شایسته ترین شرایط صرفا دو رتبه آپ دیت سیستم عامل‌های تازه را اخذ خواهد کرد . 

  • ۹۷/۰۶/۲۸
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی