ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

موسس شرکت اسمارتیزان که در مسئله تولید موبایل های گوشی و اسباب و اثاث فناوری فعالیت می کند بر این اعتقاد میباشد که اپل جذابیت و اراده خویش را برای ساخت موبایل های هوشمند از دست داده می‌باشد . 

خرید آی پد

موسس کمپانی اسمارتیزان (Smartisan) - در جریان کنفرانسی اعلام کرده هست که اپل دیگر در حوزه ایجاد گوشی‌های هوشمند جذابیت خاصی ندارد و آتی این شرکت تکنولوژی چندان براق نخواهد بود . 


بر مبنا گزارش South China Morning ، او در ادامه اظهار کرد: هدف کمپانی ما آن می باشد که همچون اپل به یک کمپانی ابرقدرت در ایالات متحده و عالم تبدیل شویم . البته اپل پس از مرگ استیو جابز روح خویش را از دست داده میباشد و همین سبب می‌گردد طراحی و آن‌گاه همت و فروش و درامد این کمپانی هم رو به افول برود . 


او بر این باور می‌باشد با اینکه سازندگان و تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در دنیا از اپل کپی‌کاری کرده و طراحی‌های نوین و امروزی این کمپانی را می‌ستایند، اما اپل دیگر نمی‌تواند به قدرتمندی پیشین خود، بازه استیو جابز، بازگردد . 

  • ۹۷/۰۶/۲۶
  • امین طیرانیان

اپل واچ ارزان

اپل واچ در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی