ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

این مشاجره و جدل ها، ابعاد وقتی که “بیماری لمسی” (fail شدن تاچ اسکرین آیفون ۶ به دلیل وجود نقص در تراشه های در دست گرفتن لمسی خاصی که بر روی مادربرد این تلفن همراه وجود وجود دارا‌هستند را اصطلاحا “بیماری لمسی” می نامیدند) در گوشی های آیفون ۶ مشاهده شد ارتقاء یافتند . برخی کارشناسان می گفتند که این خرابی تاچ اسکرین به استدلال زخم های فیزیکی ناشی از خم شدن بیش از حد این تلفن همراه می باشد . ولی اپل عقیده داشت، این اتفاق برای گوشی های می افتد که تعدادی بار بر روی یک جای محکم سقوط کرده اند و تنش های ناشی از این سقوط ها منجر به فساد موبایل در آتی می شود . 

خرید اپل واچ


همان طور که حاکم Judge Koh اشاره کرد، اپل در ماه مه ۲۰۱۶ تصمیم گرفت که در طراحی آیفون ۶ و ۶ پلاس تغییراتی را تولید کرده و با طولانی تر کردن اپوکسیِ بیشتر به پایین چیپ ذکر شده، مقاومت آن را ارتقاء دهد . با این وجود، شرکت اپل هنوز هم از پذیرش همگانی این قضیه که آیفون های ۶ بیش از حد خم می شوند راز باز زده میباشد . 

  • ۹۷/۰۶/۲۶
  • امین طیرانیان

آی پد ارزان

خرید آی پد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی