ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

ز طلا و جواهرات تا سرامیک و تا هیچی! رویای اپل برای فروش ساعت‌هایی در بدنه گران قیمت و با قیمتی لوکس‌تر دیگر به نقطه پایان رسیده و سری ادیشن از ساعت‌های Apple Watch دیگر وجود خارجی نخواهند داشت . با معرفی اپل واچ محرمانه ۴، اپل فقط دو گونه استیل و آلومینیومی از این ساعت را معرفی کرد و دیگر حرفی از ورژن لوکس و خاص ذیل مارک ادیشن به میان نیاورد . سال گذشته آخرین سالی بود که شاهد اپل واچ ادیشن بودیم که درواقع به عبارتی اپل واچ خصوصی ۳ در بدنه‌ای سرامیکی بود که با قیمتی گران‌تر از دیگر مدل‌ها عرضه می شد . درحال حاضر دیگر البته خبری از سرامیک نمی باشد . 


البته در صورتیکه بخواهید هنوز هم می‌توانید اپل واچ گران قیمتی را بخرید! برای این فعالیت کافی می‌باشد به سراغ مدل‌هایی که با همکاری شرکت هرمس عرضه می شوند بروید و تا ۱۵۰۰ دلار برای اپل واچ سری ۴ هزینه کنید . 


هنگامی او‌لین بار Apple Watch معرفی شد، این ساعت یک ورژن لاکچری داشته که بدنه آن از متاع طلای ۱۸ عیار بود . اپل حتی تعدادی از این مدل‌های یگانه را به سلبریتی‌ها و خواننده‌های دارای اسم و رسم داده بود تا برای این گجت تبلیغ نمایند . این ساعت‌های طلایی، قیمت پایه ۱۰ هزار دلاری داشتند و گران‌ترین گونه آن ۱۷ هزار دلار قیمت داشت . 


نسخه 

ادیشن نسل اولیه اپل واچ با بدنه ساخته شده از طلا 

چنین قیمت‌هایی در دنیای ساعت‌ها عجیب نمیباشد البته پرداخت آن برای Apple Watch عاقلانه نمیباشد . ولی مولف ورج پافشاری دارااست بگوید پرداخت چنین پولی برای گجتی که سال بعدی سابق می‌شود، نه تنها عاقلانه نمیباشد بلکه احمقانه هم است . پرداخت این مبالغ ممکن است برای یک ساعت کلاسیک که تا سالها برای شما خواهد ماند، سیستم عاملی ندارد که نماید شود و مدام همان حس گران قیمت روز اولیه را خواهد داشت، منطقی‌تر به حیث برسد اما اپل واچ؟ نیکی . 


با عرضه اپل واچ سری ۲، اپل سعی کرد با جایگزینی طلا جواهرات با سرامیک، باز نیز بتواند کسانی را به سمت اپل واچ ادیشن جلب نماید ولی با معرفی Apple Watch Series 4 باید بگوییم دیگر اپل هم باخت را پذیرفته و بیخیال عرضه ساعتی لاکچری شده می‌باشد . 

خرید اپل واچ

  • ۹۷/۰۶/۲۵
  • امین طیرانیان

اپل واچ در مشهد

خرید اپل واچ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی