ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

شما به مراد به کار گیری از سرویس های اپل، می بایست اپل ایدی را در موبایل خود فعال کنید . در شرای اپل ایدی ندارید، همین درحال حاضر اپل ایدی با ایمیل شخصی خودتان خریداری نمایید . 

اپل خدمت های مختلفی دارد، که این خدمت ها شامل : 

آیتونز 

و اپ استور - iTunes & App Store (برای دانلود برنامه) آیکلود 

- iCloud (برای ذخیره و بک اپ داده ها تلفن همراه و ردیابی موبایل از رویکرد دور) رخ 

تایم - Facetime (برای برقراری تماس چهره ای با دیگر یوزرها اپل) آی 

مسیج - iMessage (ارسال پیام کوتاه به دیگر دستگاههای اپل به رخ رایگان!) به منظور ست کردن اپل ایدی و فعال سازی این سرویس ها فرآیند تحت را دنبال فرمائید . 


وارد 

کردن بر روی آیفون و آیپد پیشین از آغاز خوبتر میباشد به روز رسانی iOS به آخری نسخه را انجام دهید . 


هنگامی که iOS شما 10 .3 یا این که بالاتر باشد، ( برای دیدن ورژن iOS خویش به Setting > General > About > Version بروید‌) می توانید اپل ایدی خود را یکجا وارد آیکلود، آیتوتز و اپل استور، آی مسیج، فیست تایم و دیگر خدمت های اپل نمایید و کلیه آن ها را با یکبار وارد کردن فعال سازید . 


وارد تنظیمات ( Settings ) موبایل گوشی خود گردید . 

بر روی Sign in to your iphone کلیک فرمایید . 

اپل ایدی خود و رمز عبور آن را وارد کرده و روی Sign in (گوشه بالا سمت راست) کلیک فرمایید . 

اگر صحفه Apple ID Security ظاهر شد، Continue را نزنید! چون از شما شماره موبایلی خارج از کشور ایران را برای فعال سازی احراز هویت دو سطح ای می خواهد و کشور ایران به عامل تحریم، جز کشورهای اپل نمیباشد و شما نمی توانید آن را فعال فرمائید . در ذیل صفحه بر روی آیتم Other Options کلیک فرمائید و بعد از آن گزینه Don\'t Upgrade را گزینش نمائید و در فرآیند آن گاه Terms & Conditions را Agree بزنید . 

ست 

کردن اپل ایدی در‌صورتی‌که نسخه iOS شما 10 .2 یا قدیمی تر است، شما باید سرویس های اپل را به رخ غیر وابسته فعال فرمایید . 



iTunes 

& App Store به Settings > iTunes & App Store بروید .Sign in را بزنید و اپل ایدی و رمز خود را وارد نمایید . 



iCloud 

به Settings > iCloud بروید . اپل ایدی و سر عبور آن را وارد فرمائید . 



iMessage 

به Settings > Messages بروید و iMessage را شفاف نمائید . 



FaceTime 

به Settings > FaceTime > Use your Apple ID for FaceTime بروید . اپل ایدی و راز عبور آن را وارد نمایید . 


استفاده 

از اپل ایدی های گوناگون برای آیکلود و آیتونز اپل پیشنهاد می کند که از یک اپل ایدی برای وارد کردن در همگی سرویس های اپل، بر روی دستگاهتان استفاده نمایید . استعمال از یک سری اپل ایدی بر روی یک دستگاه می تواند کمی گیج کننده و مشکلاتی را برای دسترسی به برنامه های خریداری شده یا این که به کار گیری از بعضی خدمت ها تولید کند . 


ولی در‌صورتی‌که قصد دارید که اپل ایدی های متفاوتی را در آیکلود و آیتونز و اپ استور به کار گیری نمایید، روند پایین را دنبال نمائید . 


در شرای نسخه iOS شما، 10 .3 یا این که فراتر است، به نصیب Settings بروید و بر روی Sign in to your iPhone کلیک فرمائید . اپل ایدی که می خواهید برای iCloud به کار گیری شود را وارد نمائید . سپس به Settings برگردید و یه خرده به ذیل بروید و بر روی iTunes & App Store کلیک کنید . بر روی اپل ایدی ( که آبی‌رنگ رنگ شده ) کلیک کرده و Sign Out را برنید و سپس اپل ایدی دیگری که می خواهید برای iTunes & App Store، به کار گیری نمائید را وارد نمائید . 

اگر ورژن iOS شما 10 .2 یا سابق خیس است، به Settings > iCloud بروید و اپل ایدی که می خواید برای آیکلود به کارگیری شود را وارد نمائید . آنگاه به Settings > iTunes & App Stores بروید و اپل ایدی که می خواهید برای اپ استور و آیتونز به کار گیری شود را وارد نمایید . 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی