ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

ه عارضه ها نامعلومی اپل تا به روز جاری هیچ‌گونه آمار دقیقی از تعداد انتقال یا فروش ساعت‌های هوشمند خویش ارایه نکرده می باشد . آنان فقط به رخ غیر قابل درک در خصوص فروش مضاعف مناسب این دستگاه کلام کرده‌اند و همین فرمان سبب شده تا برای به دست آوردن برخی داده ها از مقدار عرضه و فروش پای شرکت‌های دیگری به در میان کشیده شود . 

گفته می‌گردد اپل هیچوقت دست از توصیف و تعریف‌و‌تمجید در خصوص عملکرد مناسب دستگاه‌های پوشیدنی خویش برنخواهد داشت . بر پایه گفته‌های مدیریت شرکت، تیم کوک، بخش ابزارهای پوشیدنی کمپانی در هم اکنون نزدیک شدن به ۳۰۰ شرکت قسمتی فورچون می باشد . به عبارت دیگر، سود حاصل از فروش اپل واچ به میزان ۳۰۰ کمپانی برتر آمریکایی میرسد . 

خرید آی پد

یک توشه دیگر تیم کوک از ارائه آماری نظیر مقدار تولید پرهیز کرده است، البته بر شالوده این داعیه می‌توان تصور کرد این میزان مضاعف بالا خواهد بود . طبق گزارش بعضا شرکت‌های تحلیلی نظیر Canalys و IDC، اپل واچ در سه ماهه قبلی موفق شد صنعت ساعت سوییس را پشت سر گذارد . 


همچنین آمده می باشد که اندازه نقل و انتقال این دستگاه نسبت به سال قبل حدود ۵۴ درصد عمده گردیده هست . همه این‌ها نشان از برد ساعت‌های هوشمند در بازار دارا‌هستند . هنوز خبر رسمی در خصوص برنامه‌های کمپانی برای اپل واچ بعدی منتشر نشده، اما شنیده‌ها حکایت از به‌کارگیری نمایشگر قند خون در آن دارند . 

  • ۹۷/۰۶/۱۲
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی