ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

اپل اعلام کرده درصد مقداری از جور های مختص آیفون ۸ (بررسی دیجیاتو) از نقص کارخانه ای لاجیک برد رنج می مارک . اپل این تلفن همراه های مشکل دار را به رایگان تعمیر می نماید . 


به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیجیاتو، سازه بر آنچه اپل گفته این گوشی ها با اختلال ریبوت شدن اتفاقی، هنگ کردن یا این که بالا نیامدن مواجه می شوند . اعلام شده که یوزرها مالک دستگاه های مشکل دار می توانند به ارائه دهندگان خدمات قانونی یا دکان های قانونی این کمپانی مراجعه نمایند یا این که با مرکز پشتیبانی اپل تماس بگیرند . 


موبایل های آیفونی که با این خلل مواجه گردیده اند در کشورهای ایالات متحده، استرالیا، چین، هنگ کنگ، هند، ژاپن ماکائو و نیوزلند و میان مورخ های سپتامبر 2017 تا مارس 2018 به فروش رفته اند . اشاره شده که این مشکل شامل آیفون های 8 پلاس نمی شود . 

خرید اپل واچ

مشکل 

آیفون 8 

توصیه گردیده کاربران پیش از تحویل دادن گوشی های خویش برای تعمیر از اطلاعات خویش پشتوانه تنظیم نمایند . همینطور آن دسته از کاربرانی که نمایشگرهای تلفن همراه های معیوبشان شکسته، بایستی هزینه ردوبدل نمایشگر را بپردازند . 


برای یافتن این که آیا آیفون 8 شما هم در فی مابین خلل دارها است یا این که خوبی به این لینکمراجعه فرمائید و شماره سریال موبایل خود را وارد فرمائید . برای یافتن شماره سریال هم می توانید در تلفن همراه خود به منوی Settings، بخش General و بعد از آن About بروید . 

  • ۹۷/۰۶/۱۱
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی