ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

شرکت فیلیپس از همیاری خویش با اپل طی نمایشگاه IFA خبر اعطا کرد . از این پس لامپهای هوشمند شرکت فیلیپیس از دستیار صوتی سیری وابسته به شرکت اپل سود خواهند برد . 


با این همیاری شما به زودی توانمند به اعمال تغییرات نوری در لامپ های هوشمند فیلیپس موسوم به Hue با کمک فرمان صوتی به سیری خواهید بود . چراغ های هوشمند به یکی از لبریز طرفدارترین محصولات منزل های مدرن تبدیل شده می‌باشد . 


فیلیپس یک عدد از مطرح ترین تولیدکنندگان این چراغ های هوشمند می‌باشد که در اخرین همت خویش خبر از همکاری با اپل داده می باشد . با امداد سیری می توانید به این لامپها دستور داده و نور و روشنایی را اندک و دوچندان یا این که خاموش و شفاف فرمائید . این یکی از اولی محصولاتی هست که با هوم کیت اپل سازگار است . 


سازش 

با هوم کیت اپل این سازش با هوم کیت در درحال حاضر حاضر به استفاده کننده اجازه می دهد که لامپهای Hue را بوسیله اپلیکیشن اپل هوم یا این که با به کارگیری از کنترل های صوتی سیری در اختیار گرفتن کنید، اما میانبرهای سیری از یکسری مرحله برای انجام این کار به کارگیری می کنند . برای آغاز آن‌ها به شما اجازه می دهند از این امرها صوتی را به دلخواه خود توصیه دهید و همینطور می توانید برای اجرای چند قضیه یک دوران برنامه ریزی به انها بدهید . 


پیش بینی می شود این همکاری در قالب بخشی از برنامه Apple’s Home انجام شود، برای مثال کاربران می توانند یک‌سری دستور از پیش تعیین گردیده برای لامپ های هوشمند طراحی نمایند و یا این که چه بسا تنظیمات را به دستیار سیری واگذار نمایند . 

خرید آی پد

به عنوان مثال، استفاده کننده دستور می دهد که «سیری، من را به موقع بیدار کن» بر این اساس پس از زنگ زدن گوشی هوشمندتان در صبح به طور همزمان لامپ های رنگی هوشند فیلیپس هم به شما هشدار بیداری می دهند یا از طرییق اسپیکر سازگار با Airplay نیز ریتم با موسیقی که از موبایلتان پخش می شود خاموش و شفاف می شود . جذاب تر از کلیه این که می توانید لامپ ها را با شرایط مکانی موبایل خود هماهنگ نمایید تا پیش از رسیدنتان به خانه روشن شود . 


فیلیپس اعلانیه این همیاری را به تازگی در نمایشگاه ایفا در برلین اعلام کرد و احتمال عرضه این لامپها در فصل تابستان سال روان وجود ندارد و ممکن است عرضه ان به پاییز موکول خواهد شد . پیش بینی می شود با همکاری کمپانی های فیلیپس و اپل نرخ موفقیت و محبوبیت این چراغ های رنگی دو چندان شود و این همیاری به منزله یک پیروزی خصوصا برای شرکت فیلیپس و تولیدات هوشمندش تلقی شود . 

  • ۹۷/۰۶/۱۱
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی