ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

خرید اپل واچ

خرید اپل واچ

سل 

سوم تقریباً یک سال پس از انتشار تبلت iPad 2 توسط کمپانی Apple، این بار، اپل نسل سوم این تبلت را روانه بازار کرده‌است . برخلاف تصور همگان این تبلت، iPad 3 اسم نداشته و اپل تصمیم گرفته‌است این محصول را تنها آی پد معرفی نماید که ولی به نام آی پد جدید یا The New iPad شناخته شده است . این تبلت در ۶ نوع در بازار مو جود می باشد که ارزان‌ترین آنان مدل ۱۶ گیگابایتی Wi-Fi بوده و گران‌ترین آنها نوع ۶۴ گیگابایتی 4G می‌باشد . آی پد جدید تغییرات بزرگی نسبت به آی پد ۲ داشته‌است که از آنان می‌توان به کاغذ نمایش Retina آن که رزلوشنی ۴ برابر آی پد ۲ داراست (۲۰۴۸ در ۱۵۳۶)، پردازنده قوی‌تر و دوربین توسعه یافته تر (۵ مگاپیکسل)، پشتیبانی از کانال LTE، بلوتوث ورژن ۴ (به جای نسخه ۲٫۱)، رم ۱ گیگابایتی، باتری توانا تر و البته یه خرده سنگین وزن شدن تبلت اشاره کرد . 


مشخصات 

کلی: وزن: ۶۶۲ گرم 

پردازنده: 

Apple Dual-Core Cortex-A9, Apple A5X Chipset 1 GHz 

دیسک 

درایو: دیسک درایو حافظه‌ای SSD 64 GB صفحه نمایش: صفحه سناریو لمسی LED Capacitive - اندازه ۹٫۷ اینچ 

امکانات: 

قابلیت نصب سیم کارت - WiFi - GPRS - GPS - Edge - بلوتوث - دوربین - وب اندک - قطب نما - حسگر عجله سنج - حسگر ژیروسکوپ - microUSB بقیه مشخصات: Apple iOS 5 - کارکرد باتری تا ۱۰ ساعت برای گشت و گذار در وب، تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی ساعت 

نام‌ها 

دیگر: Apple iPad3 Wi-Fi+4G, iPad 3, iPad New, iPad 3rd Generation 

نسل 

چهارم پس از عبور کرد ۶ ماه از سو‌مین نسل آیپد، آیپد نسل چهارم معرفی شد . بخش اعظمی از ویژگی ها این تبلت همانند نسل گذشته آن هست . بعضی معتقدند که این نسل تنها یک پیدایش رسانی برای نسخهٔ قبلی آن بوده‌است . از تغییرات این نسل می‌توان به مورد ها ذیل اشاره کرد . 


کابل اتصال به USB: در آیپد ۴ به جای کانکتورهای ۳۰ پین دائمی همانند آیفون ۵ از یک مدل کوچک‌تر به اسم لایتنینگ (به انگلیسی: Lightning) سود میبرد . 

تغییر‌و تحول پردازنده: آیپد ۴ اولین آیپدی است که از پردازنده A6 X اپل بهره می برد . این پردازنده با بضاعت بالای خود توانسته سرعت دوچندان بهتری در سیستم برهان iOS پیدا کند و تجربه کاربری روان تر و سریع تری را برای یوزرها به ارمغان بیاورد . 

تغییر‌و تحول دوربین جلو: دوربین جلو ارتقا یافته و می‌توان با آن فیلمبرداری 720p HD را با کیفیت ۱٫۲ مگاپیکسل (به جای ۰٫۳ مگاپیکسل در نسل قبل) تجربه کرد . 

تغییر‌و تحول سرعت وای-فای: سرعت انتقال اطلاعات با وای-فای در این نسل ارتقا پیدا کرده و این سبب ساز افزایش سرعت وبگردی می‌گردد . 

  • ۹۷/۰۶/۰۹
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی