ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

خرید آی پد

خرید آی پد

آی‌پد (به انگلیسی: iPad) یک لوح‌رایانهٔ ساخت کمپانی اپل می باشد . این رایانه که از سیستم برهان iOS استفاده می‌برد، فقط دارای یک صفحهٔ نمایشگر تعدادی لمسی ۹٫۷ اینچی با توجه بالا هست و به کارگیری آن با انگشتان دست انجام می شود .[۱] آی‌پد برای نخستین توشه در روز ۷ بهمن ۱۳۸۸ (۲۷ ژانویه ۲۰۱۰) به وسیله استیو جابز و از طرف شرکت اپل معرفی شد .[۲] این دستگاه از اواخر ماه مارس سال ۲۰۱۰ برای فروش به بازار عرضه شد . 

نسل 

دوم این نسل، ۳۳٪ باریکتر و ۱۵٪ سبک‌تر از نسخهٔ نخستین آیپد هست . این تبلت از iOS 4 .3 به کارگیری مینماید . پردازنده دو هسته‌ای A۵ آن با پردازش گرافیکی نه برابر حاذق تر از نسخهٔ نخستین است . این تبلت دارنده رزولوشنی مانند نسل اولیه و برابر با ۱۰۲۴ در ۷۶۸ است . ورقه نمایش LED با زاویه مشاهده کرد ۱۷۸ درجه، فیلم برداری HD، دوربین جلو برای مکالمه چهره ای و اتصالات WiFi + 3G از ویژگی ها نو این نسخه نسبت به اولین آیپد می باشد . آیپد ۲ در دو رنگ سیاه و سفید و در سه حجم ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در دو نوع وای-فای و 3G ارائه می شد . 


نسل 

سوم تقریباً یک سال پس از انتشار تبلت iPad 2 بوسیله شرکت Apple، این بار، اپل نسل سوم این تبلت را روانه بازار کرده‌است . برخلاف تصور همگان این تبلت، iPad 3 نام نداشته و اپل تصمیم گرفته‌است این فرآورده را صرفا آی پد معرفی نماید که البته به نام آی پد نو یا این که The New iPad شناخته شده‌است . این تبلت در ۶ جور در بازار موجود است که ارزان‌ترین آن ها نوع ۱۶ گیگابایتی Wi-Fi بوده و گران‌ترین آن ها گونه ۶۴ گیگابایتی 4G هست . آی پد نو تغییرات بزرگی نسبت به آی پد ۲ داشته‌است که از آن ها می‌توان به کاغذ نمایش Retina آن که رزلوشنی ۴ برابر آی پد ۲ داراست (۲۰۴۸ در ۱۵۳۶)، پردازنده قوی‌تر و دوربین توسعه یافته تر (۵ مگاپیکسل)، پشتیبانی از شبکه LTE، بلوتوث ورژن ۴ (به جای ورژن ۲٫۱)، رم ۱ گیگابایتی، باتری قدرتمند تر و البته پاره ای سنگین وزن شدن تبلت اشاره کرد . 

  • ۹۷/۰۶/۰۹
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی