ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

طبق پیش‌بینی‌های مینگ چی کو، عملکرد نهایی اپل برای پباده سازی خودروهای جدید این کمپانی در بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ پرده برداری خواهد شد . 


طبق گفته این تحلیلگر، این خودروها می توانند ستاره بعدی محصول ها اپل باشند و صنعت خودروسازی را همانند ورود آیفون در سال ۲۰۰۷، جنبش دهند . پایه پیش‌بینی مینگ چی کو بر این اعتقاد هست که “نیازهای جایگزین زیادی در بخش ماشین وجود دارااست که با پیشرفت‌های تکنولوژیک دوباره تعریف‌شده است” . همت اپل در این مورد نیز همانند واقعیت افزوده این شرکت را جلوتر از دیگر همتایان خویش قرار خواهد داد . 


اپل مدت‌هاست که سرگرم فعالیت روی پروژه‌های دارای ارتباط با ایجاد اتومبیل هست ولی این شرکت جزئییات متعددی از این فعالیت‌ها منتشر نکرده هست . در پروژه‌های خودروسازی قبلی شرکت اپل، صدها کارمند با تخصص و تجارب فراوان در موضوع توسعه صنعت خودروسازی، سرگرم به فعالیت بوده‌اند و این کمپانی درحال حاضر تصمیم گرفته است که تمرکز دارای اهمیت صنعت خودروسازی خود را به گسترش تکنولوژی خودروهای خودران منعطف نماید . طبق قانون ها برای راندن این خودروها به طبع می بایست یک راننده دوره‌دیده هم برای در اختیار گرفتن اتومبیل در مواقع بحرانی در اتومبیل حضورداشته باشد . 


کو همینطور در پیش‌بینی‌های خویش یکپارچه‌سازی بهتری ازنظر سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و خدمات برای این خدمت نسبت به دیگر رقبای خویش در صنعت الکترونیک را برای مصرف‌کنندگان پیش‌بینی می‌نماید و اعلام کرده می‌باشد که این سرویس جدید میتواند به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای با ورود به بازار مالی والا خودرو پرورش نماید . 


اپل در حال حاضر در مسئله صحبت‌های کو نظری نداده می باشد . پیش‌بینی این تحلیلگر در پیش‌رو شایعه‌ای قرار می‌گیرد که اپل میخواهد اسم پروژه خویش را به اسم پروژه تیتان تغییر تحول دهد . هفته پیشین مهندس داگ‌ فیلد، پس از این که در تسلا در کنار باب منسفیلد عمل میکرد و آنالیز بر پروژه تیتان را بر عهده داشت، به اپل برگشت . این به‌ دنبال استخدام جیمو وایدو، مهندس ارشد سابق وایمو در ماه ژوئن به وقوع ضمیمه . 


وب سایت رودشو با نگاه به آنچه که اپل در برنامه ماه مه سال آتی خود دارد، ناوگان کمپانی خود را به ۵۵ وسیله نقلیه ارتقاء دهد . اپل در اواخر ماه جاری، به‌عنوان اولین شرکت آمریکایی میباشد که به ارزش یک میلیارد دلاری رسید . می بایست در لحاظ داشت که وارد شدن به صنعت خودروسازی پیچیده و دوچندان هزینه‌بر می باشد . البته در صورتی‌که قرار باشد کسی از عهده آن برآید صد رد صد اپل یکی از آنها خواهد بود . 


ترقی این شرکت درزمینه تکنولوژی خودروهای خودران خود شگفت‌انگیز است ولی اینک در این صنعت، شرکت‌های خودروسازی عظیمی وجود دارا‌هستند که در دنیا صحبت اولیه را میزنند و شرکت اپل با آنان مسافت متعددی دارد، البته احتمال می‌رود در حالتی که اپل وارد صنعت ماشین شود، مال این شرکت به‌عنوان ستاره تازه آن لقب خواهد گرفت و از ماشین این شرکت استقبال بالایی چهره گیرد . خرید اپل واچ

  • ۹۷/۰۷/۱۴
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی