ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

اپل در iOS 12 قابلیتی به اسم "Live Listen" اضافه کرده که به یوزرها ایرپاد این قابلیت را می دهد، صدای محیط را با قدرتی بخش اعظم اخذ کنند . 

خرید اپل واچ

به گزارش تیم اجتماعی خبرگزاری برنا، اپل در جریان روی داد WWDC از آی وی اس 12 رونمایی کرد اما از معرفی بعضی قابلیت و امکان های آن پرهیز کرد . یکی از قابلیت های آی وی اس 12 که اپل آن را معرفی نکرد، امکان "Live Listen" هست که منحصر به فرد یوزرها ایرپاد می‌باشد و به اشخاص کم‌شنوا کم یاری بسزایی می کند . 


امکان ذکر شده امکانی را مهیا می نماید تا یوزرها در ایرپاد های خویش صدای محیط را با قدرتی بخش اعظم در گوش خود دریافت نمایند . به نوعی اپل با طولانی تر کردن این امکان تلاش داشته تا افراد قلیل شنوا به جای به کارگیری از سمعک به ایرپاد ها روی بیاورند؛ چراکه با داشتن وجه زیبا تر، فعالیت سمعک را هم ظریف خیس انجام می دهد .


اپل برخی سمعک ها که جهت استعمال از آیفون (Made for iPhone) ساخته گردیده را در فهرست سازش با موبایل آیفون قرار داده که با به کارگیری از قابلیت Live Listen، یوزرها قلیل شنوا می توانند به وسیله میکروفون گوشی نیز صدای محفظه را در گوش‌شان اخذ نمایند . حال اپل در آی وی اس 12 این قابلیت و امکان را به ایرپادها هم داده تا کاربران اندک شنوا بتوانند از ایرپاد ها نیز به تیتر هندزفری و نیز به تیتر سمعک استعمال نمایند . 

  • ۹۷/۰۷/۰۲
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی