ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

به گزارش ثریا، با وجود این‌که هنوز نسخه نو اپل رونمایی نشده اما خبر‌ها متعددی از رنگ، حجم، ارزش و به طور کل ویژگی‌های آن به گوش می رسد . 


بنا بر اعلام "العربیه" سری نو آیفون که از آن سخن می کنیم یک ویژگی یگانه دارد که احتمالاً یوزرها با شنیدن آن اصلاً شادمان نخواهند شد زیرا به نوعی قادر است برای کیف پولشان خطرناک باشد یا به عبارتی خوب تر هست بگوییم جیب آن ها را خالی می نماید . 


شاید بهتر هست بیش از این هوا داران پر و پا قرص اپل را معطل نگذاریم و از این خصوصیت خیر چندان خوشایند پرده‌برداری کنیم، چیزی که شما را مجبور به پرداخت هزینه‌های بیشتر خواهد کرد! آنچه توقع شنیدنش را می کشید این است که دیگر قابلیت به کار گیری از شارژ پرسرعت با شارژرهایی غیر از ساخت کمپانی اپل برایتان وجود نخواهد داشت و برای این فعالیت بایستی دست به جیب شوید و یک شارژر پرسرعت ایجاد اپل خریداری فرمایید . 


اپل ویژگی پشتیبانی از C-AUTH که با به کار گیری از آن قابلیت محاسبه و تأیید USB Type-C وجود دارااست را به آیفون افزوده که یک درگاه جدید برای در دست گرفتن امنیتی به وجود می آورد، به طوری که پس از بررسی، اذن استفاده از شارژرهای پرسرعت و کابل‌هایی که تولید شرکتی جز اپل باشند و زمینه تأیید این کمپانی نباشند را به شما نمی‌دهد . این خصوصیت تازه، قدرت شارژرهای سرعت بالا ناشناس را از توانی هم اندازه 18 وات به 2 .5 وات کاهش می دهد . 


هر یک سری که می‌توان کمی خوشبین‌تر بود و از زاویه‌ای دیگر هم به این روایت نگاه کرد، این‌که امنیت تلفن همراه شما فراتر رفته و دارنده یک آپشن امنیتی نو و پیشرفته در تلفن همراه خویش هستید، در نهایت به این چهره احتمال جراحت دیدن گوشی شما به وسیله شارژرهای ناشناس کمتر می‌گردد . 


البته وقت آن رسیده که کم‌کم به قسمت دارای اهمیت و هیجان‌انگیز داستان نزدیک شویم، بله، درست حدس زدید بحث شیرین قیمت! بر شالوده اطلاعات منتشر گردیده در این رابطه شارژرهای پر سرعت که با ویژگی نو اپل مطابق می باشند 49 دلار ارزش دارا هستند که غیر از آن، خریداران می‌بایست 19 دلار هم جهت کابل 1 متری اتصال شارژ به گوشی و یا این که 35 دلار برای یک کابل 2 متری هزینه کنند، با یک حساب و کتاب سرانگشتی به این سود می‌رسیم که یک شارژر سرعت بالا اپل چیزی حدود 68 تا 84 یورو برای استفاده کننده آب خواهد خورد . 


و در نقطه نهایی سؤالی که شاید برای خیلی از ما پیش بیاید این می باشد که آیا اپل اجازه ساخت شارژرهای جدید را به کمپانی دیگری می دهد؟ در پاسخ به این پرسش می بایست خاطرنشان کرد با نگاهی به سابقه اپل می‌توان متوجه شد که این کمپانی چنین مجوزی را به شخص ثالث نداده و نمی‌دهد همانطور که قابلیت دسترسی به تکنولوژی بولوتوثW1 برای رابطه مبان هدست‌های بی‌سیم AirPods و Beats را تا به امروز در انحصار خویش نگه داشته و اذن آن را به کمپانی دیگری نداده می‌باشد . 

خرید اپل واچ

  • ۹۷/۰۷/۱۳
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی