ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

اپل در سه ماهه دوم سال جاری میلادی و در رقابت با تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند، تلاش ضعیف‌تری را از خود به سناریو نهاده می باشد . 


به گزارش خدمت خبر‌ها فناوری از ایسنا، موسسه تحقیقاتی کانالیز به تازگی گزارشی از آمار فروش ساعت‌های هوشمند در سه ماهه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی ارائه داده می باشد که نشان می دهد کارایی ساعت‌های هوشمند اپل از رقبایش ضعیف‌تر بوده می باشد . 


طبق این آمار، اپل توانسته هست در سه ماهه دوم سال جاری، ۳ .۵ میلیون دستگاه ساعت هوشمند اپل واچ را در سراسر جهان به فروش برساند . 

بر اساس نمودار ذیل می‌توان به وضوح اخذ علی رغم فروش نستا خوب و بالای گجت‌های هوشمند و پوشیدنی اپل در سال‌های قبل، این کمپانی نتوانسته هست سهم چندانی را از بازار ساعت‌های هوشمند به دست آورد . 


این پژوهش ها همچنین نشان میدهد که یوزرها جهانی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی حدود ۱۰ میلیون ساعت هوشمند خریداری و تهیه و تنظیم کرده‌اند که در این در میان نسبت به زمان شبیه سال گذشته، سهم اپل از ۴۳ درصد به ۳۴ درصد رسیده میباشد . 


از دیگر رقبای معروف و دوست داستنی اپل واچ، می‌توان به ساعت‌های هوشمند سامسونگ Gear S3 و هوآوی واچ ۲ اشاره کرد . با این که این دو محصول توان پشتیبانی از هر دو سیستم اندروید و iOS را دارند، اپل واچ تا به امروز هیچ علاقه‌ای به عمل کردن با سیستم عامل اندروید از خویش نشان نداده می‌باشد . 


آمار منتشره همچنین نشان می‌دهد که یوزرها در کشورهای ایالات متحده آمریکا، استرالیا و ژاپن بیشترین استقبال را از ساعت‌های هوشمند اپل (اپل واچ) کرده‌اند . 

خرید آی پد

  • ۹۷/۰۷/۱۳
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی