ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

همگان از نقش بی بدیل رشته آوری اطلاعات و ارتباطات و بخصوص تلفن های هم پا در تمامی ابعاد معاش آدم امروز آگاهند .تلفن های یاور علاوه بر نقش مشغول کنندگی ، ارتباطات اجتماعی را تقویت کرده و در مفاهیمی جدیدتر یادگیری مشارکتی را ترغیب می نمایند . تلفن های هم پا جزو موفق ترین و موثرترین رشته آوریهای دو ده سال اخیر زندگی بشری بوده اند . هر روز به تعداد مدر سینی که خواهان فایده گیری از آن‌ها در کنار کلاسهای فیزیکی خویش می‌باشند افزوده می گردد . لهجه آموزی به یاری گوشی تلفن (Mobile Assisted Language Learning) همپا یکسری سالی می‌باشد که مطرح گردیده می باشد و این روند به سرعت در اکنون تغییر نظام های آموزش در مرزو بوم های توسعه یافته و در حال توسعه می باشد . 

خرید اپل واچ

تعداد فراوان گویش آموزان در اکنون جابجایی ، نبود وقت کافی ,ناکافی بودن وسایل و امکانات آموزشی و یاری آموزشی دیدنی و موثر ، ناکارآمد بودن روشهای سنتی آموزش و . . . از جمله بحران های پیش روی لهجه آموزان ومدرسین زبانهای خارجی به اکانت می آیند که استفاده از رشته آوریهای نوین مثل گوشی تلفن های هم پا را توجیه می کنند . مهم ترین مشکل لهجه آموزان بی هدف گی میباشد بطوری که دیگر در عمل های کلاسی حضور چشمگیر ندارند . به گفته هارمر (2007) امروزه دانشجوها بی رغبت و بی انگیزه به بحران بدون شوخی نظام های آموزشی امروزی تبدیل شده اند .در این راستا ارایه تکراری و ملال آور تکالیف و فعا لیت های معمولی در کلاس های فیزیکی و همچنین تدریس ناکارآمد و سنتی به این بی انگیزگی امداد می نماید . کمبود تعامل کافی میان گویش آموزان به خویش و با مدرس این نقص‌ را عمده کرده میباشد . علاوه براین این معضل وقتی دو چندان می شود که گویش آموزان کودک ها و نوجوانان باشند . در این مقاله بر آنیم تا نشان دهیم که چگونه مدرسان گویش های خارجی میتوانند با به کارگیری از فن اوری تلفن یار به روشهای اثرگذار خیس ، به روز تر و در عین اکنون دیدنی خیس زبان خارجی را تدریس کنند . همینطور موردها و راهکارهایی را که گویش آموزان می‌توانند به نحو موثر از تلفن های همپا در فرمان گویش آموزی به کارگیری کنند برخواهیم شمرد . 

خرید آی پد

  • ۹۷/۰۷/۱۰
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی