ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

شرکت آمریکایی اپل با همیاری برخی از شرکت‌های دیگر قصد داراست به منظور بسط انرژی‌های تمیز و تجدیدپذیر ۳۰۰ میلیون دلار در چین سرمایه‌گذاری نماید . 


انرژی‌های منزه و تجدیدپذیر یکی از پروژه‌های گرانقدر و مهم در جهان امروز می باشد که دولت‌های اکثری با همیاری شرکت‌های تکنولوژی و فعال در این قضیه درصددند هرچه سریع‌تر زیرساخت‌های مربوطه در بخش انرژی میهن خویش را به انرژی‌های تمیز تبدیل نمایند واستفاده از این فناوری نوین را توسعه و گسترش دهند . 


در این فی مابین شرکت مشهور اپل که همواره یک عدد از بزرگ‌ترین و فعالترین غول‌های تکنولوژی در دنیا به شمار می‌رود، هم درحال حاضر در قضیه انرژی‌های منزه هم پیشگام گردیده و در جدیدترین بیانیه خویش اعلام کرده میباشد که می‌خواهد با همیاری بعضا از شرکت‌های دیگر در قضیه انرژی‌های تجدیدپذیر در چین مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند . 


اپل امیدوار می باشد تا در آخرها سال ۲۰۲۰ میلادی، ۴ گیگاوات برق از شیوه انرژی‌های منزه و تجدیدپذیر ساخت و وارد چرخه ساخت برق در عالم نماید . به همین ادله تصمیم گرفته می باشد که در طی چهار سال آتی با همکاری ۱۰ کمپانی فعال دیگر در سازمان انرژی‌های تمیز چین سرمایه‌گذاری کلان ۳۰۰ میلیون دلاری نماید .این پروژه با ظرفیت ایجاد ۱ گیگاوات برق می‌تواند برق مورد نیاز نزدیک به یک میلیون منزل را در چین را تامین نماید که قدم تعالی و موثری در زمینه تامین برق منازل مسکونی در این مرز و بوم پر جمعیت به شمار می‌رود . 


این بخش بزرگی از برنامه و هدف بلندمدت اپل برای استفاده ۱۰۰ درصدی از انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر به شمار می رود . همچنین کمپانی سامسونگ هم پیش‌تر اعلام کرده بود که قصد دارااست در دو سال آینده به طور کامل در ایالات متحده آمریکا، اروپا و چین از انرژی‌های تمیز به کارگیری کند . 

خرید آی پد

  • ۹۷/۰۷/۱۰
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی