ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

برای ادراک خوب تر مورد به سراغ مال برند اندرویدی می‌رویم که هم حالا شایسته ترین و بزرگ‌ترین کمپانی ایجاد کننده گوشی‌های اندرویدی و البته رقیب با اهمیت اپل محسوب میشود . کمپانی سامسونگ را در لحاظ داشته باشید . هیچ‌کس نمی‌تواند مدعی شود که سری پرچمداران گلکسی S سامسونگ محصولاتی مقرون به صرفه هستند! سامسونگ به واقع قیمت پایین و مقرون به صرفه‌ای را برای این محرمانه از محصولاتش در حیث نمی‌گیرد و پرچمداران محرمانه گلکسی S این شرکت کره‌ای همواره از گران قیمت‌ترین تولیدات اندرویدی مو جود در بازار محسوب می‌شوند . به این ترتیب در مقایسه‌ای که قصد انجام آن را داریم بی‌انصافی انجام نشده و ما آیفون‌های اپل را با تولیدات برندی مقایسه می‌کنیم که گران‌ قیمت‌ترین گوشی‌های اندرویدی را روانه بازار مینماید . 

خرید اپل واچ

برای درک زمینه ورژن ۳۲ گیگابایتی تلفن همراه هوشمند گلکسی S7 سامسونگ را در لحاظ بگیرید . این موبایل هوشمند ورژن پایه‌ای پرچمدار سال ۲۰۱۶ غول کره‌ای محسوب می‌شود . هم حال ورژن ۳۲ گیگابایتی این گوشی را می‌توان با قیمتی در حدود ۲،۲۰۰،۰۰۰ تومان در بازارهای داخلی کشورمان خریداری کرد . در سمت مقابل ورژن پایه‌ای آیفون ۶S اپل را در حیث بگیرید که از خاطر داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره‌مند بوده و با قیمتی در حدود ۲،۴۰۰،۰۰۰ تومان در بازارهای ایران به فروش می‌رسد! همان طور که میبینید آیفون ۶S اپل با یاد داخلی ۱۶ گیگابایتی قیمتی گران‌تر نسبت به گلکسی S7 سامسونگ با یاد داخلی ۳۲ گیگابایتی دارااست . این موضوع در حالی هست که گلکسی S7 سامسونگ خویش یک عدد از گران قیمت‌ترین محصول ها اندرویدی جان دار در بازار محسوب می شود . جالب میباشد بدانید که در‌صورتی‌که قابلیت‌های طاقت فرسا افزاری آیفون ۶S را با قابلیت‌های دشوار افزاری گلکسی S7 سامسونگ مقایسه کنید، فارغ از تردید برتری محسوس گلکسی S7 را (حداقل بر روی کاغذ) نسبت به آیفون ۶S اپل شم خواهید کرد . در ادامه مثال‌هایی در این ارتباط خدمت شما ارائه می کنیم . 

خرید آی پد


۲ 

همان طور که اشاره کردیم نسخه پایه‌ای آیفون ۶S اپل از حافظه داخلی پیش فرض ۱۶ گیگابایتی منفعت می‌برد، اما نسخه پایه‌ای گلکسی S7 سامسونگ به یاد داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز می‌باشد . همچنین گلکسی S7 سامسونگ از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) پشتیبانی میکند . این موبایل از استاندارد ضد آب IP68 هم سود می برد که آیفون ۶S اپل از آن بی‎‌بهره می باشد . برگه نمایش گلکسی S7 سامسونگ وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل داشته و تراکم بالاتری را نیز نسبت به نمایشگر آیفون ۶S اپل ارائه می نماید . رم و باتری گلکسی S7 سامسونگ هم در مقایسه با آیفون ۶S اپل ظرفیت بیشتری دارا هستند . همینطور از نظر اکثر وقت ها کارشناسان دوربین گلکسی S7 سامسونگ نیز در مقایسه با دوربین آیفون ۶S اپل کارایی بهتری دارد . 

البته با وجود کلیه این تفاسیر همچنان این آیفون ۶S اپل است که قیمتی گران‌تر نسبت به گلکسی S7 سامسونگ را مشتمل بر می‌شود! 

براین اساس همانطور که مشاهده کردید موضوع تماما شفاف می‌باشد . برتری‌های سخت افزاری گلکسی S7 سامسونگ نسبت به آیفون ۶S اپل کاملا مشهود می‌باشند . 

پس چه طور اپل مقتدرانه آیفون‌های را گران‌ قیمت‌تر از سایر محصول ها اندرویدی این چنینی روانه بازار می کند و از آن مهم‌تر چه‌طور استقبال چشمگیری از آیفون‌های این کمپانی رخ می‌پذیرد؟ آیا یوزرها و خریداران گوشی‌های هوشمند نسبت به این مسئله واقف نیستند؟

  • ۹۷/۰۷/۰۸
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی