ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

در کادر پشتی، شاهد استعمال از یک سنسور هستیم؛ این در حالی می‌باشد که آیفون 10 (نسل دوم) و آیفون 10 پلاس به دوربین دوگانه مجهز خواهند شد . اپل در سال قبل نیز آیفون 8 را با یک دوربین ارائه اعطا کرد اما مدل آیفون 8 پلاس و آیفون 10 با دوربین دوگانه به بازار عرضه شده‌اند . تصاویر به‌دست آمده، همچنین تأیید مینماید آیفون 6 .1 اینچی نو اپل به درگاه لایتنینگ مجهز خواهد بود؛ بلندگوهایی در ذیل قاب خویش دارد و دکمه‌ی پاور در سمت راست جای گرفته می باشد . ضمن این‌که کلید تهیه صدا جدا از هم بوده و کلید «سوئیچ» نیز برای تنظیم وضعیت صدای گوشی، در لبه‌ی سمت راست تلفن همراه گنجانده شده است . 

خرید آی پد


در رابط با مشخصات احتمالی که این نوع ارائه خواهد داد، باید به شایعات مینگ‌چی کو، تحلیلگر دیرین KGI Secutities اکتفا کنیم که مدعا شده است آیفون نو اپل به سه گیگابایت رم مجهز خواهد بود و احتمالاً فاقد قابلیت و امکان 3D Touch باشد؛ ولی حذف «لمس سه‌بعدی» به خواسته افزایش مقاومت نمایشگر رخ گرفته میباشد . قیمت تلفن همراه جدید اپل که از نمایشگر LCD برخوردار است، نزدیک به 700 تا 800 دلار تقریب میشود که قادر است بعضا از کمبودهای این دسته مانند دوربین دوگانه، صفحه‌نمایش OLED، کادر استیل ضدزنگ، امکان لمس سه‌بعدی و . . . را توجیه نماید . ضخامت گوشی تازه اپل، 8 .3 میلی‌متر عنوان شده میباشد که در مقایسه با ضخامت 7 .7 میلی‌متری آیفون 10، چندان ایده‌آل به‌نظر نمیرسد . 



می بایست اشاره کرد که براساس گزارش The Bell، جور 6 .1 اینچی آیفون 10 تا ماه نوامبر به بازار عرضه نخواهد شد؛ هرچند، این احتمال وجود دارد که تمامی آیفون‌های نو همچنان در رویداد خبری اپل در ماه سپتامبر به فیس قانونی رونمایی شوند چون به‌نظر میرسد کوپرتینویی‌ها بر مشکل ها مو جود در زنجیره تأمین قطعه برای تولید ها خود فائق آمده باشند . 

شما جی‌اس‌امی‌ها چه انتظاری از آیفون‌های نو اپل دارید که براساس شایعات، شامل سه مدل (دو گونه با نمایشگر OLED و یک دسته با صفحه‌نمایش LCD) می باشد؟

  • ۹۷/۰۷/۰۲
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی