ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

گزیده به اسم COMING SOON یا این که به زودی به اپدیت اپل آوا بیش تر شده هست . 

برنامه اپل موزیک که ورژن اپدیت آن به طراوت عرضه گردیده است، به کاربران اخرین موسیقی های اخیر در دنیای نوا را نشان می‌دهد . با این درحال حاضر اگر مایل باشید که از دیگر خبرهای آتی موسیقی و اهنگ هایی که منتشر میشوند اطلاع پیدا کنید، باید خرسند باشید . 

خرید اپل واچ

چرا که اپل در یک به روز رسانی که برای کاربران اپل آهنگ مهیا کرده است، خصوصیت های جدیدی برای بخش به زودی در اختیار آن‌ها قرار داده هست . 


در واقع این بخش شبیه بخش اپلیکیشن ها و وبسایت های سینمایی است که بازدیدکنندگان را توانمند می سازند از فیلم هایی که در آتی روی پرده سینما می آید با خبر شوند . 


بنابراین در اپل نوا در صورتیکه به دنبال پیگیری کارهای یک هنرمند و دوران رو نمایی از البوم او می‌باشید خوبتر می باشد اپل نوا خویش را اپدیت کرده و به بخش coming soon بروید . این خصوصیت به شما اطلاع می دهد که چه هنگامی البوم هنرمند موضوع عشق و علاقه شما فراهم می‌باشد . 


در درحال حاضر حاضر این بخش میزبان آبادی البوم از سبکهای متفاوت هست . در هر رخ درصورتی که به دنبال تبلیغات ستاره های خویش از البوم ها و تگ اهنگ ها هستید، این بخش مناسب شماست و می تواند بها آپدیت داشته باشد . 

  • ۹۷/۰۷/۰۱
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی