ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

بر مبنا گزارشی که به تازگی از یک مرجع با خبر و نزدیک به اپل منتشر شده است، این کمپانی در هم اکنون عمل بر روی تولید او‌لین گوشی هوشمند خویش با برگه نمایش " منحنی " یا "انعطاف پذیر" می‌باشد . 

خرید آی پد


گفته می‌شود، این حادثه در حدود 2 تا 3 سال دوران نیاز داراست و تا آن دوران احتمال اپل برگه سناریو انعطاف‌پذیر را برای همیشه به گوشی‌های آیفون خود می‌افزاید . 


کاغذ نمایش انعطاف‌پذیر در اکنون حاضر یک فناوری نوظهور می باشد و هنوز به طور بدون نقص پرداخته نشده است . در طی 1 یا 2 سال اخیر فقط تعداد معدودی از کمپانی ها با عرضه تعداد انگشت شماری از این مدل ورقه نمایش کارایی در ساخت رقابت کردند، اما به عامل پیشرفت ناچیز این فناوری نتوانستند حیث کاربران را جلب نمایند . 


توقع می‌رود با ورود شرکت اپل در مسئله ایجاد برگه نمایش های منحنی، این فناوری رویش قابل مراعات ای داشته باشد و ما با انقلابی تازه در مسئله گوشی‌های هوشمند مواجه شویم . 


هر چند هنوز مشخص و معلوم نمیباشد که اپل قصد دارد قابلیت و امکان های جدیدی به این فناوری طولانی تر کند یا این که این‌که قصد دارااست منش ناموفق سامسونگ را ادامه دهد . 

  • ۹۷/۰۶/۲۲
  • امین طیرانیان

نظرات (۱)

اگه بشه که فوق العادس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی