ماژان

خرید محصولات اپل

ماژان

خرید محصولات اپل

  • ۰
  • ۰

طول، پهنا و ضخامت این قطعه کوچک به ترتیب ۲۹، ۳۰ و ۳ .۹ میلیمتر می‌باشد و مقدار کلید سخت‌افزاری که روی آن فعالیت گذاشته شده هست با اندازه کلید حساس چهارمین نسل از «آیپاد شافل» اپل برابری مینماید . 

خرید آی پد

شرکت اپل تصمیم داراست ابزار جانبی جدیدی را برای صاحبان گوشی هوشمند «آیفون ایکس» روانه بازار کند که باز کردن قفل این دستگاه را برای آن ها آسان‌تر مینماید . این ابزار جانبی جدید در اصل یک قطعه سخت‌افزاری مجهز به حسگر اثر انگشت است که کلید سخت‌افزاری آیفون را مشتمل بر می‌شود . 


قطعه سخت‌افزاری کوچک و نو اپل حسگر «تاچ آی‌دی» را در خویش جا داده میباشد و برای آن مدل از کاربرانی که رغبت ندارند با صورت خویش قفل «آیفون ایکس» را باز کنند، این ابزار جانبی کوچک کمک میکند به راحتی با اثر انگشت بتوانند وارد تلفن همراه خود شوند . 


اپل 

حسگر اثر انگشت برای «آیفون ایکس» عرضه کرد (+عکس) ۱۰:۳۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ طول، عرض و ضخامت این قطعه کوچک به ترتیب ۲۹، ۳۰ و ۳ .۹ میلیمتر می‌باشد و اندازه کلید سخت‌افزاری که روی آن فعالیت گذاشته گردیده میباشد با مقدار کلید اساسی چهارمین نسل از «آیپاد شافل» اپل برابری می نماید . 


موبنا – کمپانی اپل تصمیم دارااست ابزار جانبی جدیدی را برای صاحبان تلفن همراه هوشمند «آیفون ایکس» روانه بازار کند که گشوده کردن قفل این دستگاه را برای آنها آسان‌تر می نماید . این ابزار جانبی نو در اصل یک قطعه سخت‌افزاری مجهز به حسگر اثر انگشت میباشد که کلید سخت‌افزاری آیفون را دربرگیرنده می‌گردد . 




قطعه سخت‌افزاری کوچک و تازه اپل حسگر «تاچ آی‌دی» را در خود جا داده می‌باشد و برای آن گونه از کاربرانی که تمایل ندارند با رخ خویش قفل «آیفون ایکس» را باز کنند، این ابزار جانبی کوچک امداد می کند به راحتی با اثر انگشت بتوانند وارد گوشی خویش شوند . 




طول، عرض و ضخامت این قطعه کوچک به ترتیب ۲۹، ۳۰ و ۳ .۹ میلیمتر است و میزان کلید سخت‌افزاری که روی آن کار گذارده گردیده است با مقدار کلید با اهمیت چهارمی نسل از «آیپاد شافل» اپل برابری می نماید . بر بر خلاف آیپاد شافل، این قطعه کوچک از متاع آلومینیوم ساخته نشده میباشد و در عوض اپل بدنه آن را از پلاستیکی ساخته میباشد که برای کابل‌ها و دیگر اثاثیه جانبی خود از آنان استفاده می نماید . شرکت اپل تراز روی دکمه سخت‌افزاری جانبی منحصر به فرد گوشی هوشمند «آیفون ایکس» را با شیشه پوشانده می باشد . 


کلید سخت‌افزاری جانبی مجهز به حسگر اثر انگشت منحصر به فرد «آیفون ایکس» از روش محل ورود «لایتنینگ» به دستگاه متصل می گردد . اما ایراد اینجاست که یوزرها برای شارژ کردن و اتصال هدفون نیز می‌بایست از این محل ورود استفاده کنند و نمی‌توانند به صورت همزمان این قابلیت‌ها را در اختیار داشته باشند . 

  • ۹۷/۰۶/۱۸
  • امین طیرانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی